امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6909 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساروخانی دردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ایران مطرح کرد؛

چنین نشست هایی به دانش روابط عمومی در سطح سازمان ها و زارتخانه ها کمک می کند/ کار اصلی روابط عمومی، ایجاد همدلی درون سازمانی با مشتریان بیرونی است

خبرایران: پروفسور ساروخانی با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی در سازمانها گفت: چنین نشست هایی می تواند دانش روابط عمومی را در سطح سازمان ها و زارتخانه ها افزایش دهد و همچنین به گسترش روابط عاطفی بین کارگزاران صنعت روابط عمومی در کشور کمک کند. از سوی دیگر تبادل تجربه های کاری را به همراه دارد که افزایش بهره وری در این بخش را به همراه خواهد داشت.
چنین نشست هایی به دانش روابط عمومی در سطح سازمان ها و زارتخانه ها کمک می کند/  کار اصلی روابط عمومی، ایجاد همدلی درون سازمانی با مشتریان بیرونی است

 به گزارش خبرایران، در نخستین روز برگزاری دهمین همایش بین المللی سمپوزیوم روابط عمومی که 6 و 7 آبان ماه 1393 در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود، پروفسور باقر ساروخانی از اساتید پیش کسوت روابط عمومی، علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، هوشمند سفیدی دبیرکل این سمپوزیوم و دکتر زهرا گنگور روزنامه نگار ترکیه ای و رییس انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA سخنرانی کردند.

پروفسور ساروخانی با اشاره به اهمیت و نقش روابط عمومی در سازمانها گفت: چنین نشست هایی می تواند دانش روابط عمومی را در سطح سازمان ها و زارتخانه ها افزایش دهد و همچنین به گسترش روابط عاطفی بین کارگزاران صنعت روابط عمومی در کشور کمک کند. از سوی دیگر تبادل تجربه های کاری را به همراه دارد که افزایش بهره وری در این بخش را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد که کار اصلی روابط عمومی، ایجاد همدلی درون سازمانی با مشتریان بیرونی است.

در ادامه این مراسم، علیرضا معزی  دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نیز با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: در حماسه عاشورا، رساندن پیام جایگاه خاصی دارد. تاثیر یک ارتباط دقیق و صدیق را می توان در چند قرن بعد هم مشاهده کرد.

وی افزود: استاندارد سازی روابط عمومی ها می تواند باعث شود تا روابط دولت و ملت بهبود یابد. این کار در گروی باور به ضرورت تحول نظام اطلاع رسانی در جهان و ایران است.

معزی ادامه داد: اگر به تحولات نظام اطلاع رسانی در جهان بویژه نقش ابزارهای نوین اطلاع رسانی توجه نکنیم، این نظام ارتباطی به ما تحمیل خواهد شد.

وی با اشاره به این که روابط عمومی یک هنر است، گفت: هدف نهایی روابط عمومی ها باید ارتباط با مردم باشد و در این مسیر، رسانه ها یک ابزار هستند نه یک هدف.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در پایان با اشاره به برگزاری جلسه های تخصصی با معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: ارتقای جایگاه  روابط عمومی ها در سازمان، یک ضرورت مهم است و باید روابط عمومی را از دغدغه مدیران به اولویت آنها تبدیل کنیم.

هوشمند سفیدی نیز با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز ده دوره این سمپوزیوم، بر توسعه آموزش در روابط عمومی ها، حمایت از تولید دانش تخصصی روابط عمومی، مردمی تر شدن روابط عمومی ها و برون سپاری و چابک سازی تشکیلات اداری روابط عمومی تاکید کرد.

در پایان مراسم افتتاحیه این سمپزیوم، جوایزی به مدیران ارتباط گستر، روابط عمومی های موفق و سازمان های مشتری مدار اهدا شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب