امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 691 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرماندار ارومیه خبرداد؛

وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه عامل از دست رفتن فرصت های سرمایه گذاری است

خبرایران: فرماندار ارومیه با تاکید بر اهمیت دریاچه ارومیه در توسعه منطقه گفت: وضعیت بحرانی و تاخیر در احیای دریاچه ارومیه، عامل مهم از دست رفتن فرصت های سرمایه گذاری و توسعه ارومیه است.
وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه عامل از دست رفتن فرصت های سرمایه گذاری است

به گزارش خبرایران ، جواد شریف نژاد فرماندار ارومیه روز چهارشنبه در سمینار فرمانداران آذربایجان غربی که با حضور استاندار برگزار شد، افزود: می توان با تعیین تکلیف دریاچه ارومیه فرصت های سرمایه گذاری ویژه ای به خصوص در حوزه صنعت دامداری و کشاورزی ایجاد کرد.

وی در خصوص کمبودهای شهرستان ارومیه اظهار کرد: رقم بالای بیکاری یکی از مهمترین مشکلات این شهرستان است که باید در این خصوص با عزمی همگانی، تلاش کنیم. 57 درصد جمعیت ارومیه جوان و در گروه سنی 14 تا 45 سال قرار دارند که اگر فرصت کار برای آنها ایجاد نشود، مشکلات اجتماعی بسیاری پدید می آید.

فرماندار ارومیه با اشاره به اهمیت اتمام پروژه راه آهن مراغه - ارومیه ادامه داد: امیدواریم با اهتمام ویژه استاندار آذربایجان غربی در این خصوص نیز شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.

شریف نژاد گفت: حل مشکل مسکن مهر ، تعیین تکلیف بیمارستان 450 تختخوابی، رفع کمبود پاسگاه های انتظامی در حوزه شهری و ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی از مهمترین خواسته های مردم ارومیه از مدیریت استان هستند.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب