امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6919 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در آیین پایانی دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی؛

برگزیدگان ‌و برترین‌های روابط عمومی معرفی شدند

خبرایران: آیین پایانی دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی‌ با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و تقدیر از رسانه‌های فعال و برتر، با قرائت بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
برگزیدگان ‌و برترین‌های روابط عمومی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرایران، در این همایش از خبرگزاری های «ایسنا»، «مهر»، «ایرنا»، «فارس» و «واحد مرکز ی خبر» به عنوان رسانه های همراه  به عنوان منعکس کننده اخبار روابط عمومی تجلیل شد.

همچنین در این دوره 10 اثر برگزیده شامل چهار مدیر برتر روابط عمومی، چهار کارشناس برتر روابط عمومی، دو مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و تجلیل شدند.

در این همایش همچنین پنج نشان شامل اخلاق، افکار عمومی، مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران و فرهنگ به اشخاص حقیقی و حقوقی که در ارتباط با موضوع شهره بوده و فعالیت کمی و کیفی قابل توجهی را انجام داده باشند، اعطا شد.

برگزیدگان این مراسم به شرح زیر می باشند:

 

 1 -  بخش مدیران برتر روابط عمومی:

 سیدهادی میرباقری از شرکت پتروپارس، محمدرضا کج باف از شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، قلی نژاد از شرکت رجاء، خسرو صادق زاده از بانک کشاورزی، وحید رحمتی از جمعیت هلال احمر، مژگان جزی زاده کریمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، امیر عزیزی از سازمان نوسازی- توسعه و تجهیز مدارس و داریوش سلیمی از شرکت کرمان موتورتجلیل شدند.

 

2 -  بخش کارشناسان برتر روابط عمومی :

 جواد مقدسی از بانک صادرات، مهدی آرکونتن از بانک انصار، محمدعلی باشه آهنگر از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، معصومه امینی نایینی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و علی فصیحی از شرکت سهامی بیمه ایران تجلیل شدند.

 

3 -  بخش برترین روابط عمومی‌ها در سطح استانی و در بخش تکریم ارباب رجوع:

 روابط عمومی‌های سازمان بهشت زهرا، شهرداری شهریار، راه و شهرسازی بوشهر، توزیع نیروی برق تهران و آستان حضرت معصومه (س) مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

4 -  بخش‌های پژوهش ارتباطی، برنامه‌ریزی ارتباطی، خلاقیت و نوآوری، مدیریت راهبردی، اطلاع رسانی و مهندسی فرهنگی :

 شرکت تولید برق بیستون، دانشگاه علوم پزشکی زنجان، شهرداری قم، شهرداری رشت، شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه و شرکت آبفای اهواز به عنوان روابط عمومی های برتر شناخته شدند.

 

5 -  بخش ارتباط رسانه‌ای:

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و راه و شهرسازی البرز و در بخش ارتباطات الکترونیکی اداره کل کار و امور اجتماعی زنجان و دانشگاه علوم پزشکی قم برتر شناخته شدند.

 

6 -  حوزه روابط عمومی‌های سطح ملی و در بخش‌های پژوهش ارتباطی برنامه‌ریزی ارتباطی و مهندسی فرهنگی :

 سازمان صنایع کوچک، شرکت مخابرات ایران و راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تجلیل شدند.

 

7 -  بخش خلاقیت و نوآوری:

 شرکت پتروپارس، سازمان ثبت احوال کشور و شرکت سهامی بیمه ایران و در بخش تکریم ارباب رجوع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، بانک آینده و بیمه کوثر به عنوان روابط عمومی های برتر شناخته شدند.

 

8 -  بخش مدیریت راهبردی:

 سازمان توسعه تجارت، بانک رفاه و دانشگاه پیام نور، در بخش ارتباطات الکترونیکی شرکت پست جمهوری اسلامی، بانک توسعه صادرات و شرکت پخش فرآورده های نفتی و در بخش اطلاع رسانی پست بانک، موسسه اعتباری ثامن و بانک دی و در بخش ارتباطات رسانه ای بانک صادرات ایران و شرکت آلایش و پخش فرآورده های نفتی ایران حائز رتبه های برتر شدند.

 

بنابراین گزارش ؛ همزمان با برگزاری این همایش کارگاه های آموزشی تحت عناوین روابط عمومی و مدیریت تغییر، روابط عمومی و مدیریت تعارضات و کاهش تنش ها و روابط عمومی و رسانه های نوظهور، نشست های علمی تخصصی و انتخاب و معرفی برترین های روابط عمومی ایران از جمله بخش های مهم این سمپوزیوم به شمار می آمد که با حضور کارشناسان متخصصان و اساتید دانشگاههای ایرانی و خارجی برگزار شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب