امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6923 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی پایان یافت

خبرایران: دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور لحظاتی پیش با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و تقدیر از رسانه های فعال و برتر با قرائت بیانیه ای به کار خود پایان داد.
دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی پایان یافت

به گزارش خبرنگار خبرایران ، دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی های کشور روز سه شنبه-ششم آبان با قرائت پیام آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گشایش یافت.

دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی کشور با حضور بیش از 650 نفر از مهمانان داخلی و خارجی به مدت دو روز ششم و هفتم آبانماه 93 در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

پروفسور بنتله از دانشگاه آلمان، دکتر زهرا گانگار سانییر رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی از ترکیه، پروفسور یوهان کارلوس ملدا استاد دانشگاه فلوریدای آمریکا و پروفسور دیویدفیلیپس از انگلیس، دکتر جسپر وانتل فالکایمر از سوئد از جمله مهمانان خارجی دهمین سپوزیوم بین المللی روابط عمومی بودند.

همچنین در این همایش علاوه بر تجلیل از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از خبرگزاری های مهر، ایسنا، فارس و واحد مرکز ی خبر نیز به عنوان رسانه های همراه با این سمپوزیوم و منعکس کننده اخبار روابط عمومی نیز تجلیل شد.

همچنین در این دوره 10 اثر برگزیده شامل 4 مدیر برتر روابط عمومی، 4 کارشناس برتر روابط عمومی، 2 مدیر ارشد ارتباط گستر معرفی و تجلیل شدند.

در این همایش همچنین 5 نشان شامل اخلاق، افکار عمومی، مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران و فرهنگ به اشخاص حقیقی و حقوقی که در ارتباط با موضوع شهره بوده و فعالیت کمی و کیفی قابل توجهی را انجام داده باشند، اعطا شد.

برگزاری یازدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران و برگزاری نمایشگاه توانمندی های روابط عمومی های کشور و معرفی مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی از برنامه های این همایش دو روزه بود.

همچنین همزمان با برگزاری این همایش 'کارگاه های آموزشی' تحت عناوین روابط عمومی و مدیریت تغییر، روابط عمومی و مدیریت تعارضات و کاهش تنش ها و روابط عمومی و رسانه های نوظهور، 'نشست های علمی ـ تخصصی' و ' انتخاب و معرفی برترین های روابط عمومی ایران از جمله بخش های مهم این سمپوزیوم به شمار می آمد که با حضور کارشناسان متخصصان و اساتید دانشگاههای ایرانی و خارجی برگزارشد.

برگزاری نشست های علمی ـ تخصصی در سه بخش و در قالب ارائه 10 مقاله توسط 5 استاد خارجی از کشورهای آمریکا، آلمان، انگلیس، ترکیه و سوئد و 5 استاد ایرانی نیز در طول این همایش انجام شد.

در این سمپوزیوم بین المللی با حضور رییس سازمان ثبت احوال کشور از سند هویتی حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران رونمایی شد.

در این آیین همچنین روابط عمومی های برتر در رشته های مختلف اطلاع رسانی، ارتباطات رسانه ای، ارتباطات الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، خلاقیت، پژوهش ارتباطی، برنامه ریزی ارتباطی، مهندس فرهنگی و مدیریت راهبردی در این سمپوزیوم معرفی و تجلیل شدند.

محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران، علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، هادی خانیکی استاد برجسته علوم ارتباطات و روابط عمومی، غلامعلی طبرسا استاد برجسته مدیریت دانشگاه شهید بهشتی، ناصر میرسپاسی استاد برجسته مدیریت و حسن نصیری قیداری مدرس حرفه ای روابط عمومی از جمله مهمانان این همایش بودند.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب