امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6931 تاریخ انتشار: جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا و به ریاست قاضی مقیسه؛

مهدی هاشمی به دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش می‌رود

خبرایران: دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی فردا در شعبه 28 دادگاه انقلاب برگزار می‌شود.
مهدی هاشمی به دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهاماتش می‌رود
به گزارش خبر ایران، دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی فردا ساعت 9 صبح در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار خواهد شد.یازدهمین جلسه دادگاه آقازاده معروف روز دوشنبه 5 آبان ماه به صورت غیرعلنی برگزار شد و مهدی هاشمی باز هم از حضور در جمع خبرنگاران اجتناب کرد اما محمود علیزاده طباطبایی، وکیل وی پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به بخشی از سوالات آن‌ها پاسخ داد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به کیفرخواست همچنان ادامه دارد، گفت: ما هیچ یک از اتهامات را قبول نداریم و از اول هم درخواستم برگزاری دادگاه به صورت علنی بود که دادگاه نپذیرفت.

علیزاده طباطبایی تصریح کرد: من در پاسخ به نمایندگانی که نامه نوشته‌اند درخواست دارم که یک مناظره تلویزیونی برگزار کنند، اطلاعات نمایندگان غلط است و کسی مثل توکلی یک روز اظهار پشیمانی می‌کند که چنین اتهاماتی را علیه مهدی هاشمی مطرح کرده است.

وی با تأکید بر اینکه روند رسیدگی به پرونده در دادسرا مناسب نبوده، گفت: بازپرس به دلایل له متهم توجهی نکرده و تنها علیه او مطالبی را مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه دلیل طولانی شدن دادگاه فرآیند دفاع است، گفت: تا الان 6 شکایت از من و ابوالمعالی دیگر وکیل مهدی هاشمی از سوی دادستان صورت گرفته که یکی از آنها منجر به تصمیم قضایی شد اما نقض شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب