امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6955 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

موسسه اعتباری توسعه در جمع چهره های ماندگار مدیریت ایران

خبرایران : مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه به عنوان یکی از چهره های ماندگار مدیریت در ایران انتخاب شد.
موسسه اعتباری توسعه در جمع چهره های ماندگار مدیریت ایران

به گزارش خبرایران از اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات، در اولین همایش چهره های ماندگار مدیریت ایران که با حضور بیش از 800 نفر از مدیران و فعالان اقتصادی کشور شب گذشته (دوشنبه 28 مهرماه) در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ دکتر علیرضا هادیان همدانی، مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه به عنوان یکی از چهره های ماندگار مدیریت ایران انتخاب شد و تندیس و لوح تقدیر این همایش به نمایندگی از ایشان توسط محمدرضا نعیمی سرپرست اداره کل سرمایه انسانی موسسه دریافت شد.

در این همایش و در ابتدا دکتر کریم زارع نماینده سابق مجلس و رئیس مجمع متخصصین ایران در خصوص شاخص های انتخاب چهره های ماندگار مدیریت و فرآیند های مدیریتی در ایران سخنرانی کرد. در ادامه این همایش دکتر لاله افتخاری نماینده فعلی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون حمایت از نخبگان،مخترعان و اقتصاد دانش بنیان مجلس به بیان دیدگاه و نظراتش در خصوص چهره های مدیریتی در کشور پرداخت.

 در بخش انتهایی این مراسم با حضور چهره های علمی و اجرایی مدیریت کشور از حدود 40 چهره ماندگار مدیریت ایران با اهدا تندیس و لوح این همایش تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب