امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 6968 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران خبرداد؛

دربی استقلال و پرسپولیس یک هفته با تاخیر برگزار می‌شود/ اعتراض استقلال وارد نیست

خبرایران: رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران گفت: شورای تامین اجازه نمی‌دهد دربی در روزی غیر از جمعه برگزار شود و به همین دلیل این بازی را با یک هفته تاخیر انجام می‌دهیم.
دربی استقلال و پرسپولیس یک هفته با تاخیر برگزار می‌شود/ اعتراض استقلال وارد نیست
به گزارش  خبرایران، امروز بحث به تعویق افتادن یک هفته‌ای دربی 79 توسط مسئولان مختلف سازمان لیگ مطرح شد و به این ترتیب هر دو تیم باید 7 آذر ماه به مصاف یکدیگر بروند.

مهدی تاج در مورد دلایل این تصمیم گفت:‌طبق برنامه‌ریز‌های صورت گرفته در دوم آذر ماه در جام حذفی برای استقلال برنامه‌ریزی کردیم و به همین دلیل دربی را با یک هفته تاخیر آغاز می‌کنیم.

تاج گفت:‌البته باید این نکته مهم را یادآور شوم که شورای تامین اجازه نمی‌دهد دیدار استقلال و پرسپولیس در روزی غیر از روز جمعه مثلا روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شود و ما هم با این تصمیم هیچ بازی را به تاخیر نینداختیم و تنها برنامه‌ریزی و جام حذفی را با یکدیگر تغییر دادیم.

تاج در پایان در خصوص اینکه استقلالی‌ها مدعی بودند 6 ملی‌پوش در تیم ملی دارند،‌گفت: در هر صورت شاید استقلالی‌ها مدعی باشند پرسپولیس بیشتر از آنها استراحت می‌کنند اما چاره‌ای دیگری نداریم و دربی را یک هفته عقب انداختیم و به روز جمعه موکول کردیم و خود استقلالی‌ها هم این موضوع را قبول کردند. با این وجود اعتراض آنها وارد نیست و آنها در روز دوم در جام حذفی به میدان می‌روند و سپس 7 آذر سرخابی‌ها رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب