امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7004 تاریخ انتشار: جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روز سرنوشت عصبانی نیستم

خبرایران : در حالی قرار است رو دوشنبه ۱۹ آبان شورای صنفی نمایش تکلیف زمان اکران ۵ فیلم جدید را روشن کند که فیلم حامی فتنه «عصبانی نیستم» همچنان یکی از گزینه‌های اکران جدید است.
روز سرنوشت عصبانی نیستم

به گزارش  خبرایران ، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس در خصوص اکران یا عدم اکران این فیلم گفت: هنوز زمان نمایی هیچکدام از فیلم‌هایی جدید مشخص نیست و روز دوشنبه هفته آینده ۱۹ آبان در جلسه شورای صنفی نمایش این موضوع مشخص خواهد شد.

وی افزود: قرارداد اکران «عصبانی نیستم» از قبل در گروه آفریقا بسته شده است و هنوز چیز خبری از ارشاد مبنی بر اکران یا عدم اکران این فیلم به دست مال نرسیده است، چرا که مرجع تصمیم‌گیری برای نمایش فیلم‌ها ارشاد است و شورای صنفی نمایش تنها وظیفه مشخص کردن زمان نمایش فیلم‌ها را دارد.

فرجی خاطرنشان کرد: به هرحال تا این لحظه مطلبی از سوی ارشاد به ما برای اکران با عدم اکران این فیلم اعلام نشده و روز دوشنبه کف فروش فیلم‌های در حال نمایش بررسی می‌شود و پس از آن زمان اکران فیلم‌های جدید را اعلام خواهیم کرد.

براساس این گزارش، تاکنون اکران چهار فیلم «میهمان‌ داریم» بعد از «آرایش غلیظ» در گروه استقلال، «شیار ۱۴۳» بعد از «خانوم» در گروه آزادی،«تراژدی» بعد از «آتش بس ۲» در گروه فرهنگ و «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار بعد از «شهر موش‌ها ۲» در گروه قدس قطعی شده است و باید دید آیا فیلم حامی فتنه «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان بعد از «خواب‌زده‌ها» در گروه آفریقا اکران خواهد شد و یا با دستور ارشاد فیلم دیگری جایگزین آن می‌شود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب