امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تشکيل «عصر طلايي بيمه» در قاره آسيا

خبرایران: بيمه گران با کمک به اقتصاد در حال رشد آسيا و افزايش مقاومت تجار و تجارت ها در برابر شوک ها و خطرات م وجود،‌ مي توانند دوران طلايي را براي اين صنعت رقم بزنند. اين در حالي است که سرمايه گذاران جهاني به طرف اين بازار جذب شده اند.
تشکيل «عصر طلايي بيمه» در قاره آسيا

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی بیمه آسیا، همزمان با رشد اقتصادي در قاره آسيا،‌ بيمه گران در اين منطقه مي توانند سرآغاز تشکيل عصر طلايي را رقم بزنند.

به نقل از ايشا اينشورنس ريويو، بيمه گران با کمک به اقتصاد در حال رشد آسيا و افزايش مقاومت تجار و تجارت ها در برابر شوک ها و خطرات موجود،‌ مي توانند دوران طلايي را براي اين صنعت رقم بزنند. اين در حالي است که سرمايه گذاران جهاني به طرف اين بازار جذب شده اند.

"اينگا باله" رئيس و مدير اجرايي شرکت بيمه "لويدز" بزرگترين بيمه گر جهان، در سخنراني خود در بيست و هفتمين کنفرانس سالانه بيمه در آسياي شرقي، گفت که رشد اقتصادي، دارايي هاي بيشتري را خلق مي کند که نيازمند به حمايت گسترده تري نيز هستند. به همين دليل صنعت بيمه در قاره آسيا به دليل بالارفتن ارزش بيمه ها براي تجارت ها، دولت ها و جوامع در آينده به سطح بالاتري مي رسد.

او ادامه داد: يکي از مناطقي که بيمه گران مي توانند در آن نقش مهمي را ايفا کنند، قاره آسيا است هرچند که وقوع بلاياي متعدد مانند تسونامي و سيل تايلند در سال 2011 ميلادي باعث شد که رشد اقتصاد شتاب کمتري را تجربه کند.

بانک توسعه آسيا پيش از اين در گزارشي تاکيد کرده بود که کشورهاي در حال توسعه آسيا در سال 2015 ميلادي شاهد رشد با ثبات اقتصادي خواهند بود. تقويت سطح روابط اقتصادي کشورهاي آسيايي با کشورهاي توسعه يافته و صنعتي مختلف سبب شده تا اين کشورها با حداکثر ظرفيت خود رشد کنند و بتوانند از اين رشد در جهت ايجاد توزان و تعادل در اقتصاد داخلي و اقتصاد جهاني استفاده کنند. پيش از از اين گزارش شده بود که اقتصاد قاره آسيا در سال 2013 ميلادي با نرخ 6.1 درصد رشد کرده است؛ در حالي که نرخ رشد اقتصادي اين منطقه تا پايان سال 2014 ميلادي برابر با 6.2 درصد خواهد بود و در سال 2015 ميلادي مي تواند رشدي بالغ بر 6.4 درصد را تجربه کند.

در اين گزارش تاکيد شده است: اگر کشورهاي جنوب شرق آسيا با نرخي معادل دوسوم نرخ رشد اقتصادي اين منطقه در دهه اول قرن حاضر رشد کنند؛ تا سال 2020 ميلادي ارزش توليد ناخالص داخلي کشورهاي در حال توسعه جنوب شرق آسيا به چهار هزار ميليارد دلار و تا سال 2030 ميلادي به 9 هزار ميليارد دلار مي رسد. در صورت تحقق اين پيش‌بيني، ارزش اقتصادي کشورهاي جنوب شرق آسيا تا سال 2020 ميلادي از انگليس و تا سال 2025 ميلادي از ارزش اقتصادي ژاپن بيشتر خواهد شد.

رئيس لويدز در ادامه سخنراني خود گفت: وقفه در فضاي کسب و کار شايد يکي از اصلي ترين دلايلي باشد که وقوع بلاياي طبيعي در قاره آسيا را شدت مي دهد و خطر نابودي زيرساخت هاي تجاري را پررنگ تر مي کند.

او افزود: اينکه تصور کنيم محصولات کنوني براي شرکت ها کافي هستند، اشتباه بزرگي است. اکنون بيمه گران با فرصت هاي بي نظيري در قاره آسيا رو به رو هستند تا بتوانند با پرورش استعدادها،‌ زنجيره بي نظيري را خلق کنند.

صندوق بين‌المللي پول نيز در آخرين گزارش خود نسبت به شرايط اقتصادي آسيا، رشد اقتصادي معادل 5.4 درصدي را براي اين قاره پيش‌بيني کرده بود. در اين گزارش آمده بود که منطقه آسيا قدرت ارتجاعي خود را در برابر مخاطرات جهاني افزايش داده است و به عنوان مرجع پويايي اقتصاد جهاني به فعاليت خود ادامه خواهد داد.

در اين گزارش آمده است که بيست و هفتمين کنفرانس سالانه بيمه در آسياي شرقي در تايپه برگزار شد و بيش از يک هزار و 500 نفر از 44 کشور دنيا در آن شرکت کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب