امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روزهاي طلايي بيمه گران عمر در قاره آسيا

خبرایران :تجار و فعالان حاضر در بخش بيمه عمر در قاره بزرگ آسيا در سال هاي اخير توانسته اند به خوبي در اين بازار فعاليت کنند و سهم خود را کسب کنند.
روزهاي طلايي بيمه گران عمر در قاره آسيا

شرکت ها و موسسات اقتصادي در آسيا مي توانند سهم خود را در تجارت به آساني کسب کنند.
به نقل از ايشا اينشورنس ريويو، تجار و فعالان حاضر در بخش بيمه عمر در قاره بزرگ آسيا در سال هاي اخير توانسته اند به خوبي در اين بازار فعاليت کنند و سهم خود را کسب کنند.
بر اساس گزارش جديدي که تحت عنوان "فعالان تجاري در آسيا: از کجا آمده اند" منتشر شده، بازيگران در اين عرصه با پذيرش تغييرات اقتصادي و شرايط محيطي و به دليل توسعه احتمالي اقتصادي توانستند سودهاي مناسبي را به دست آوردند.
صنعت بيمه عمر آسيا در طول يک دهه گذشته سالانه رشدي 15.4 درصدي داشته است. بيمه عمر هم در سطح داخلي و هم بين المللي به مدد رشد قوي اقتصادي، افزايش درآمدهاي خانواده ها و نفوذ حداقلي محصولات مختلف بيمه اي روزهاي خوبي را پشت سر گذاشته است. اما در حال حاضر، رقابت ها به اوج خود رسيده است و نسل جديدي از مشتريان که نيازمند حمايت هاي قوي هستند، پا به عرصه گذاشته اند.
در ادامه اين گزارش آمده است که با وجود نرخ بهره پايين، بيمه گران عمر در بسياري از بازارها مانند بازار چين، هنگ کنگ، هند و سنگاپور به عنوان بازيگران اصلي مشارکت داشته اند و در سال هاي اخير سهم خوبي از بازار را به خود اختصاص داده اند.
"لي ون يي" يکي از تحليلگران صنعت بيمه در آسيا که در انتشار اين گزارش مشارکت داشته است، بر اين باور است، به دنبال بحران اقتصادي جهاني ما شاهد تغيير سياست ها در ارائه محصولات در چهار کشور اصلي چين، هنگ کنگ، هند و سنگاپور بوديم. اين تغيير در سياست باعث شد که آنان خود را با بازارهاي جهاني و بين المللي منطبق کنند.
او ادامه داد: با تغيير قوانين و استراتژي شرکت هاي فعال در بخش بيمه عمر، اين بازار نيز توانست هم گام با بازارهاي ديگر رشد کنند و حتي پيشرو نيز باشد.
طبق آخرين تحقيقات انجام شده، هم اکنون مي توان ميزان فروش بيمه عمر در آسيا را چند برابر کرد اما براي رسيدن به چنين هدفي بيمه گران بايد استراتژي هاي نويني را به کار ببندند تا بتواند از فوايد پتانسيل هاي موجود بهترين بهره را ببرند.
به باور کارشناسان، جمعيت انبوه بيمه نشده در آسيا تنها تضمين براي رشد اين بخش در صنعت بيمه نيست و اين رشد در صورتي محقق مي شود که شرايط به درستي مديريت شود و بيمه گران با توجه به سود کمتر، به سرمايه گذاري هاي اصولي روي بياورند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب