امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7052 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

روابط عمومی و امور بين‌الملل رجاء اعلام کرد؛

کاهش 33 درصدی بهای بلیت اتوبوس ریلی تهران-کرج

خبرایران:بهای بليت اتوبوس ريلی يا ريل‌باس ارم تهران-کرج و بالعکس 33 درصد کاهش يافت و از 15 هزار ريال به 10 هزار ريال رسيده است.
کاهش 33 درصدی بهای بلیت اتوبوس ریلی تهران-کرج

به گزارش خبرایران، روابط عمومي و امور بين‌الملل شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با اعلام اين خبر افزود: هدف از اين کار افزايش سهم حمل و نقل ريلي از حمل و نقل عمومي و توسعه قطارهاي حومه ايي و کاهش مصرف سوخت و انرژي است.
از مزيت‌هاي استفاده از ريل‌باس ارم تهران – کرج و بالعکس، دسترسي آسان به سيستم حمل و نقل عمومي به ويژه شبکه سراسري مترو در ايستگاه راه‌آهن تهران است.
قطار ريل‌باس «ارم» با ظرفيت 336 نفر روزانه 2 بار به صورت رفت و برگشت در مسير ياد شده تردد مي‌کند و بليت آن به روش آنلاين يعني عرضه در مراکز فروش بليت قطار، اينترنتي يا صدور قبض در داخل قطار انجام مي‌شود.
اين قطار با مدت زمان سير 45 دقيقه همه روزه ساعات‌ 6 صبح و 17:35 عصر از ايستگاه راه‌آهن کرج حرکت مي کند و ساعات 16:30 و 19:00 عصر هر روز از ايستگاه راه‌آهن تهران بر مي گردد.
اتوبوس ريلي ارم بدون نياز به لوکوموتيو و به صورت خود کشش بوده و با حداکثر سرعت 120 کيلومتر بر ساعت براي مسيرهاي کوتاه و حومه‌ي شهرهاي بزرگ استفاده مي‌شود.
سرعت مناسب، ايمني بسيار بالا، آلـودگي کمتر محيط زيسـت و قابليت جـابه‌جايي انبوه مسافر از ديگر مـزاياي را‌ه‌اندازي ‏ ريل‌باس‌ها است.‏
قطار ريل‌باس «ارم» از 16 مهر در شهرهاي تهران و کرج و به منظور کاهش بار ترافيکي در اين مسير، راه‌اندازي شد.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب