امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7063 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

خبرایران : مراسم تودیع رئیس شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر ومعارفه رئیس جدید این شعبه در هشتمین نشست شورای معاونین و مدیران موسسه برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه مستقل مرکزی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد

به گزارش خبرایران، در این مراسم که با حضور مدیرعامل موسسه ، معاونین و مدیران حوزه مرکزی روز یک شنبه مورخ 18/8/93 در سالن جلسات موسسه اعتباری کوثر برگزار شد ، دکتر رضایی ضمن تقدیر وتشکر از ولی الله پیران و خدمات شایسته ایشان در طول تصدی شعبه مستقل مرکزی  برای سید محمد صفوی مقدم رئیس جدید شعبه مستقل مرکزی آرزوی موفقیت روزافزون نمود.

دکتر رضایی افزود :  یکی از موفقیت های موسسه اعتباری کوثر ، بهره مندی از مدیرانی خوشنام، لایق و خلاق بوده است که توانسته اند در بستری مناسب، ایده های خود را به منصه ظهور برسانند ضمن این که بستر پذیرش این ایده ها نیز در این موسسه فراهم است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ضمن تقدیر از ولی الله پیران به لحاظ عملکرد خوب ایشان در مدت تصدی ریاست شعبه مستقل مرکزی، جایگاه شعب مستقل در موسسه را بسیار با اهمیت توصیف کرد.

دکتر رضایی اظهار داشت : جابجایی مدیران به دلیل ضعف آنان نیست بلکه سیاست ما بر این است که از تواناییهای این عزیزان به صورت دوره ای در سایر بخشهای مجموعه استفاده شود .

این مراسم با تحویل حکم مسئولیت سید محمد صفوی مقدم و ارائه لوح تقدیر به ولی الله پیران به جهت تقدیر از زحمات ایشان پایان پذیرفت .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب