امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7137 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علیرضا آذری تصریح کرد؛

تاکید بر اهمیت استفاده از توانمندی‌شهرداری‌ها و بانک شهر در آبادانی شهرها

خبرایران : معاون شعب و توسعه رضایتمندی مشتریان بانک شهر بر اهمیت لزوم استفاده از توانمندی‌های این بانک و همه شهرداری‌ها در روند بهبود ، توسعه، عمران وآبادانی شهرها تاکید کرد .
تاکید بر اهمیت استفاده از توانمندی‌شهرداری‌ها و بانک شهر در آبادانی شهرها

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، آذری با تاکید بر اهمیت تعامل و ارتباط دو سویه بانک شهر و شهرداری‌ها‌، اظهار کرد: بانک شهر به منظور بهبود در روند توسعه و عمران شهرها ، حرکتی مناسب را آغاز کرده است و با انجام سفرهای استانی به همه کلانشهرها، زمینه ارتباط بیشتر با شهرداری ها را فراهم آورده است که‌ قطعا نتایج آن به سود شهروندان خواهد بود .

وی با بیان این‌که بانک شهر، خود را متعلق به همه شهرها می‌داند، تصریح کرد‌: شهرداری‌ها مشتریان خوب بانک هستند و از این رو باید از این منابع و توانمندی‌های متقابل، به درستی استفاده شود .

معاون شعب و توسعه رضایتمندی مشتریان بانک شهر با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف توسط شهرداری‌ها و ارتباط بانک شهر با آنها خاطر نشان کرد : ارتباط با شهرداری ها بسیار مهم است و تاثیرات این حرکت مثبت و دوسویه، برای بانک و شهرداری‌ها و در نهایت شهروندان خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب