امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7173 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باحکم علیرضا رضاداد؛

مجید مجیدی رییس هیأت داوران جشنواره فیلم فجر شد/ نمایش «محمد(ص)» در بخش غیررقابتی

خبرایران : مجید مجیدی رییس هیأت داوران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.
مجید مجیدی رییس هیأت داوران جشنواره فیلم فجر شد/ نمایش «محمد(ص)» در بخش غیررقابتی

به گزارش خبرایران، طی حکمی از سوی علیرضا رضاداد، مجید مجیدی؛ کارگردان نامدار و یکی از افتخارآفرینان سینمای ایران در داخل و خارج از کشور عهده دار هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

علیرضا رضاداد؛ دبیر جشنواره فیلم فجر طی حکمی مجید مجیدی  را به عنوان رییس هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر معرفی کرد و از وی برای پذیرش این مسئولیت تشکر کرد.

انتخاب هیات داوارن جشنواره فیلم فجر نزدیک به سه ماه قبل از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام رای نهایی داوران، یکی از تغییرات جشنواره امسال فیلم فجر محسوب می شود.

امسال قرار است بعداز 7 سال که از مجید مجیدی فیلمی به نمایش در نیامده است و در طول این سالها مشغول خلق و آفرینش  فیلم محمد(ص) بوده است، این فیلم در جشنواره امسال به صورت غیررقابتی به نمایش درآید.

مجید مجیدی قرار است بعداز 7 سال دوری از سینما با خلق ، آفرینش و تولید فیلم محمد(ص) در جشنواره فیلم فجر این فیلم را به صورت غیررقابتی به نمایش در آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب