امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7238 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی اصغر توفیق ؛

خبرنگاران به منزله باهوش ترین افراد جامعه محسوب می شوند

خبر ایران: علی اصغر توفیق معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در جوامع مختلف خبرنگاران به منزله باهوش ترین و زیرک ترین افراد محسوب می شوند و ارتقا آگاهی آنان، پیامد رشد بینش آحاد جامعه را در بردارد.
 خبرنگاران به منزله باهوش ترین افراد جامعه محسوب می شوند

به گزارش خبر ایران، علی اصغر توفیق روز دوشنبه در دوره آشنایی با مفاهیم صنعت، معدن و تجارت و تبیین نقش رسانه ها در توسعه صنعتی، اظهار داشت: کمبود اطلاعات در سطح جامعه و ضرورت تبیین دقیق مفاهیم، موجبات برپایی این دوره را فراهم ساخت و انتظار می رود نتایج سودمندی را در حوزه اطلاع رسانی به دنبال داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: هوش و ذکاوت در جوامع سرمنشاء رشد و ترقی است و روشنگری اذهان مردم، بسترساز حرکت روبه جلو در جهت توسعه است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اطلاع رسانی سنجیده و دقیق از سوی اصحاب رسانه می تواند نقش موثری در خنثی سازی نقشه ها و توطئه های دشمنان داشته باشد و انتظار می رود خبرنگاران به دقت تحولات را مورد ارزیابی قرار دهند و نسبت به انتشار اخبار براساس منافع ملی اقدام نمایند.

محمدرضا غفوری مدیرکل روابط عمومی وزارت صنعت، معدن وتجارت نیز گفت: موضوع فعالیت حرفه ای از سوی خبرنگاران توسط این وزارتخانه مورد استقبال است و چنانچه نقد حرفه ای هم صورت گیرد، از آن بهره گیری می شود.

وی افزود: چنانچه عملکرد این وزارتخانه از سوی اصحاب رسانه مورد نقد و بررسی حرفه ای قرار گیرد، نسبت به آن اهمیت لازم را قائل خواهیم بود و از بازگو شدن ایرادات استقبال و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب