امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 725 تاریخ انتشار: جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمد سیدزاده ؛

جای خالی وام ازدواج جوانان باید جبران شود

خبرایران، محمد سیدزاده معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه به جای خالی وام ازدواج در بودجه ۹۳ گفت: باید این موضوع با پیشنهادهای اصلاحی نمایندگان مجلس رفع شود و ردیف بودجه خاصی به این موضوع اختصاص یابد.
جای خالی وام ازدواج جوانان باید جبران شود

به گزارش خبرایران، محمد سیدزاده معاون امور مجلس وزارت جوانان در گفتگویی گفت: در بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده بحث ساماندهی ازدواج جوانان ذکر شده است که بودجه اختصاص یافته به این بند نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: نواقصی در بودجه وجود دارد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به آن توجه دارند و باید با پیشنهادات اصلاحی خود در رفع این نواقص گام بردارند.

سیدزاده تصریح کرد: وام ازدواج جوانان از جمله موضوعاتی است که مورد توجه نمایندگان قرار گرفته است و نمایندگان پیشنهاداتی را برای رفع این نقصان آماده کردند.

معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان افزود: البته رشد 13 درصدی بودجه ساماندهی ازدواج جوانان یکی از نقاط قوت بودجه ارائه شده است که با استفاده درست دستگاه‌ها می‌توان گام‌های خوبی در جهت افزایش ازدواج‌های موفق در جامعه برداشت.

این در حالی است که محمود گلزاری معاون امور ساماندهی وزارت ورزش و جوانان گفت: بانک مرکزی برای پرداخت وام ازدواج در سال 93 هیچ قولی نداده است و در جلسه‌ای که با مدیرعامل بانک مرکزی خواهیم داشت در خصوص وضعیت پرداخت وام در سال آینده و افزایش میزان آن تصمیم خواهیم گرفت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب