امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7256 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بانک شهر، در میان 10 شرکت برتر جهان

خبرایران : بانک شهر درمراسم بین المللی اهدای تندیس کیفیت 10 جایزه برتر به شرکت‌های برتر‌ دنیا، موفق به اخذ تندیس طلایی این مراسم شد و در جمع ده شرکت برتر دنیا قرار گرفت.
بانک شهر، در میان 10 شرکت برتر جهان
به گزارش خبر ایران دکتر حسین محمد پورزرندی در مراسم بین المللی اهدای تندیس کیفیت 10 جایزه برتر که درکشور رومانی و با حضوررئیس کمیته محیط زیست کشورکانادا، شهردار بخارست، معاون سازمان استاندارد رومانی و مدیران و نمایندگان ارشد شرکت های برترمنطقه و نمایندگان 12 کشور عضو این نهاد بین المللی برگزار شد‌، با دریافت تندیس طلایی کیفیت 10 جایزه برتر جهانی‌، اظهار کرد : نقش بانک‌‌ها در حوزه‌های شهری‌، با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی صورت می‌گیرد و دستیابی به خدمات مالی مورد نیاز، یکی از عوامل اصلی فعالیت‌های اقتصادی در توسعه پایدار است که در اقتصاد توسعه نیافته ، این الزام از طریق بازار مدون و سازمان یافته که همان بانک‌ها هستند، محقق می‌شود.
وی با بیان این‌که توسعه زیر بنای شهری، به دلیل بازه طولانی مدت ، نیازمند اعتبار بیشتری است، افزود‌: از این رو، دولت ‌ها در بیشتر کشورها همانند سایر بخش‌های اقتصادی، از این بخش حمایت نمی‌کنند و دلیل شکل گیری بانک های خاص نیز به منظور برقراری و ایجاد یک جریان اعتباری پایدار است .
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به مشکلات مختلف در حوزه زیربنایی و ارائه تسهیلات در کشورهای در حال توسعه ،خاطر نشان کرد‌‌: در مسیر دستیابی به توسعه، چهارمرحله با محورهای " عامل مدار، "کارآیی مدار"، " نوآور مدار" و " منبع مدار"  در کشورهای مختلف وجوددارد .
پورزرندی تصریح کرد‌: رشد پایدار در شهرهای ایران در مرحله توسعه "منبع مدار" قرار دارد که مستلزم داشتن منابع، برای توسعه پروژه های شهری است .
وی در ادامه اظهار کرد‌: بانک شهر بیشترین تلاش خود را برای ایجاد بستر مناسب، در توسعه شهری پایدار انجام داده و به همین دلیل است که به عنوان بانکی برجسته در این حوزه معرفی شده است .
پورزرندی با اشاره به منابع شهرداری‌ها در شهر‌های مختلف ایران‌، گفت‌: بانک شهر‌، مشتری مداری‌ را در اولویت اقدامات خود قرار داده است و قصد دارد به عنوان یکی از بهترین‌های بانک‌های خصوصی در ایران مطرح شود .
مدیر عامل بانک شهر تصریح کرد : این بانک‌، تعامل پایداری با شهرداری‌ها و شوراهای شهر کلانشهرهای کشور، برقرار کرده است تا به توانایی‌های آنها پی برده و نقاط ضعف آنان را ارزیابی کندکه این اقدامات به تدریج بانک را تبدیل به بانک برتر می کند.
وی افزود‌: بانک شهر، پنج سیستم زیربنایی " شهرهوشمند" را در برخی از شهرهای کشور مانند تهران‌، اصفهان، مشهد ، شیراز و تبریز ایجاد کرده است و همچنین با برنامه ریزی انجام شده، ترتیبی اندیشیده شده تا بدهی های مالی شهرداری‌ها و اقساط آنان که قبلا به صورت چک پرداخت می‌شد، از طریق سیستم انجام شود.
پورزرندی تصریح کرد‌: بر اساس برنامه 5 ساله تصویب شده‌، بانک شهر قادر به افزایش سرمایه گذاری‌های خود به 10 برابر وضعیت موجود ، خواهد بود و بر این باوریم تا با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال، سرمایه بانک به چهار برابر افزایش یابد.مدیر عامل بانک شهر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلب رضایت مشتریان اظهار کرد‌: دریافت استانداردهای ویژه و ایزوهای 9001، 1002و 27001 ، برای استقرار در چارچوب بین المللی و کسب سطح بالاتری از رضایت مشتریان انجام شده است و همچنین توسعه بانکداری الکترونیک، به عنوان یکی از پروژه‌های عمده این بانک در دستور کار قرار دارد .
وی در ادامه با تاکید بر این‌که بانک شهر، یک بانک شهری است، تصریح کرد‌: در راستای اهداف تعریف شده در این زمینه، تعاملات و همکاری‌های پایداری در بخش‌های مختلف در حال انجام است تا فرصت های اجتماعی و سرمایه گذاری مناسبی به این منظور فراهم شود .
بر اساس این گزارش ، این جایزه¬ از سوی نهاد بینالمللی GIC انگلستان و Award  Top Ten کانادا، سالانه طی مراسمی در یکی از کشورهای جهان پس از ارزیابی و ممیزی سازمان‌ها و شرکتهای تولیدی و خدماتی در سراسر جهان به ۱۰شرکت برتر و حائز شرایط اعطا می‌شود که در این دوره، 335 شرکت و سازمان از 19 کشور دنیا حضور داشتند.
بر این اساس‌، این جایزه موقعیت برجسته و ارزنده برای سازمانهایی است که توانسته‌اند در آزمون کیفیت، بالاترین امتیازات را از نظر شاخصها و معیارهای عمومی و تخصصی پیش‌بینی شده، به خود اختصاص داده و اعتباری ملی و جهانی کسب کنند که در این دوره ، بانک شهر این افتخار را کسب و موفق به دریافت تندیس طلایی این مراسم شد
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب