امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7309 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر اهدا شد؛

دکتر رضایی: قرض الحسنه موجب برکت و رونق فعالیت های بانکی است

خبرایران: دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر روز گذشته در مراسم اهدای جوایز برندگان اولین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه شعب استان تهران گفت : توجه به قرض الحسنه موجب برکت و رونق فعالیت های بانکی است . ج
دکتر رضایی: قرض الحسنه موجب برکت و رونق فعالیت های بانکی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی اظهار داشت : با توجه به دیداری که با آیت الله جوادی آملی داشتیم  از ایشان خواستیم با ارائه رهنمودی ما را مورد تفقد قرار دهند و آن بزرگوار فرمودند : اهل کوثر باشید نه اهل تکاثر .

و در تفسیر این دو واژه گفتند : تکاثر صرفا به معنای زر اندوزی و جمع آوری ثروت است که  در نهایت با گردبادی این دارائیها درهم پیچیده می شوند و بعد از مدتی اثری از آن باقی نخواهد ماند ولی کوثر بدین معنی است که جمع مال و ثروت داشته باشید اما آن را در راه خداوند ، دین و کمک به بندگان خدا مصرف کنید و نگهدار مال نباشید ، ثروتمندترین مرد جهان امیرالمومنین (ع) بودند و با وجود آن همه نخلستانها و چاه هایی که با دست مبارک خود آنها را ایجاد نمودند ، پس از آبادی آنها ، همه را وقف نیازمندان می نمودند .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : همانطور که می دانید مدتی قبل و همزمان با روز تکریم خانواده اوین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز کوثر در ساختمان مرکزی موسسه برگزار گردید و تعدادی از سپرده گذاران از سراسر کشور ، جوایز ویژه ای نظیر کمک هزینه خرید مسکن به ارزش 400.000.000ریال ، کمک هزینه خرید لوازم خانگی به مبلغ 200.000.000 وکمک هزینه خرید خودرو به مبلغ 150.000.000ریال و سرویس طلا به مبلغ 100.000.000 ریال و دهها جایزه دیگر را از آن خود کردند .

وی افزود : امروز تعداد 20 نفر از  برندگان این جوایز که از استان تهرا ن در جمع ما هستند که به عنوان نماینده هزاران سپرده گذار برنده بخشی از جوایز شدند .

 مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : ما در چندین استان کشور برنده جوایز ویژه داریم که قرار شده ان شاءالله در هراستان با برپایی مراسمی و با حضور مسئولین استان هدایای این عزیزان تقدیم شود .

دکتر رضایی در مورد فعالیت های موسسه اعتباری کوثر اظهار داشت ؛ اگر ان شاءالله مورد رضای خداوند متعال قرار بگیرد ما ادعا داریم که کوثری هستیم که این بسته به لیاقت ما دارد و عنایت کوثر قرآن ، حضرت صدیقه طاهره (س) به دنبال آن هستیم که در هر روز به سمت اهداف عالی خود پیش برویم و در مسیر رشد ،  ارتقاء و بالندگی مجموعه گام بر داریم  ، ما سعی می کنیم فرمایش حکیمانه  مقام معظم رهبری(حفظه الله) از عدم تبدیل بانکها وموسسات اعتباری ، به مجموعه هایی با ماهیت بنگاه داری را به دقت مراعات می کنیم و هرچند تا کنون مبتلا به بنگاه داری نشده ایم و ان شاءالله از این به بعد هم مبتلا نشویم .

دکتر رضایی با اشاره به وجود 350 شعبه فعال در سراسر کشور افزود ، ما با طرح شعار آینده از آن ما است برآنیم تا با تکریم سهامداران ، مشتریان و مخاطبان موسسه و با تبلیغات صحیح و واقع گرایانه روز به روز بر منابع خود بیفزاییم تا دستمان برای خدمت به آحاد مردم جامعه بازتر شود که مصداق این مطلب پرداخت معوقات و مطالبات خانواده معظم شهداء و همکاری کامل با بنیاد شهید و ایثارگران است .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اعلام این مطلب که ما اعتقاد داریم هرچه تاکنون انجام داده ایم و هر توفیقی نصیبمان شده است با عنایت حضرت صدیقه طاهره (س) و به برکت نام مبارک کوثر است .

خاطر نشان می سازد قبل از سخنان دکتر رضایی ، مدیر شعب استان تهران  گزارشی از روند حسابهای قرض الحسنه ارائه نمود و گفت : هنر بانکداری یعنی این که میزان سپرده های قرض الحسنه و پرداخت آن به نیازمندان ، خوب مدیریت شود .

فهیمی پور با اشاره به اینکه از 350 شعبه فعال موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور ، افتخار ما به این است که 90 شعبه به لطف خدا و همکاری و حمایت همه جانبه دکتر رضایی و دیگر مسئولین استان تهران برای خدمت به مردم فعال نموده و بحمد الله استقبال خوب و گسترده سپرده گذاران باعث قوت قلب برای ما و موسسه می باشد .

در پایان این مراسم با حضور اعضاء هیئت مدیره و مدیریت شعب استان تهران جوایز ویژه برندگان حسابهای قرض الحسنه اهداء شد ، همچنین از تعدادی خانواده معظم شهداء و ایثارگران تجلیل به عمل آمد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب