امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7341 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گوشي‌ هوشمند جديد«اسمارت» با تكنولوژي فرانسوی رونمايی شد

خبر ایران : برند گوشي‌هاي هوشمند اسمارت رونمايي شد و براي نخستين‌بار در ايران با ضمانت 18ماهه و تعويض 60 روزه به همراه خدمات پس از فروش مطلوب به بازار آمد.
گوشي‌ هوشمند جديد«اسمارت» با تكنولوژي فرانسوی رونمايی شد
به گزارش خبر ایران محمدرضا نيك‌نفس، رئيس هيات‌مديره شركت اسمارت تكنولوژي قشم در مراسم رونمايي از برند گوشي‌هاي هوشمند اسمارت ، اظهار داشت: «ما با همكاري يك تيم حرفه‌اي بررسي و دريافت اطلاعات از بازار موبايل كشور را آغاز كرديم و پس از مدتي به اين نتيجه رسيديم كه بازار موبايل ايران كشش ورود يك برند جديد كه كيفيت مطلوب و قيمت مناسب و خدمات پس از فروش منظم را داشته باشد را دارد و بر اين اساس پس از يك دهه فعاليت شركت اسمارت تكنولوژي قشم تصميم گرفتيم با واردكردن گوشي‌هاي هوشمند اسمارت امكان رقابت و فروش را در اين بازار ايجاد كنيم». نيك‌نفس ادامه داد: «بعد از يك سال تحقيقات و امكان‌سنجي و بررسي كنترل كيفيت اين كالا با انواع تست‌هاي فني و ميداني و عملياتي دريافتيم اين گوشي‌ها كه توسط يك شركت معتبر فرانسوي كه با كارخانه‌هاي معظم سازنده موبايل تحت قرارداد است ساخته مي‌شود، قابليت نمود در بازار ايران را دارد.

رئيس هيات مديره شركت اسمارت تكنولوژي قشم افزود: «با تكيه بر تجربه و توان خود سعي كرديم كالايي را به بازار ارائه دهيم كه تمام بخش های  با توجه به سليقه و قدرت خريد خود بتوانند آن را تهيه كنند و بر اين اساس 8 مدل مختلف اين گوشي‌ها را براي ارائه به بازار كشور آماده كرديم. نيك‌نفس با بيان اينكه هدفگذاري اين شركت در حوزه تامين صددرصدي سبد كالايي است اظهار داشت: «براي آسايش استفاده‌كنندگان اين محصول در ايران يك نمايندگي معظم با مركز تجهيزات بسيار پرقدرت مجهز شد كه پس از خريد محصول، مشتري دغدغه خدمات‌رساني و سرويس‌دهي‌هاي معیوب معمول بازار را نداشته باشد». رئيس هیئت مدیره شركت اسمارت تكنولوژي قشم همچنين در خاتمه گفت: «به‌زودي ديگر محصولات اين برند از جمله گوشي‌هاي فيوچر و انواع تبلت و پاوربانك نيز به بازار ايران معرفي خواهد شد». بر اساس اين گزارش، همچنين مهندس بهداد نجفي اسداللهی،مدیر عامل شرکت اسمارت آرین از شرکت های گروه اسمارت و مدير بازاريابي شركت اسمارت تكنولوژي قشم نيز در اين مراسم اظهار داشت: «اين گروه در سال 74 كار خود را آغاز كرد و در حال حاضر 9 شركت جزو زيرمجموعه‌هاي اين شركت است كه در كشورهاي مختلف فعالند». بهداد نجفي افزود: «تكنولوژي گوشي‌هاي هوشمند اسمارت بر اساس مولفه‌هاي اروپايي طراحي شده و بر اين اساس در بهترین كارخانه‌ها ساخته و مونتاژ مي‌شوند.

مدیر مارکتینگ اسمارت تكنولوژي قشم  ادامه داد: «همه مدل های گوشي‌هاي برند اسمارت از سيستم‌عامل اندرويد 4/4 بهره مي‌برند و البته بايد افزود كه اين گوشي‌ها امكان فني اضافه كردن چند نرم‌افزار ديگر را نيز دارا هستند.مدير عامل شرکت اسمارت آرین با بيان اينكه امكان تعويض 60 روزه اين گوشي و همچنين گارانتي 18 ماهه و خدمات پس از فروش 16 ماهه آن در كشور بي‌سابقه است گفت: «گارانتي اين گوشي برخلاف نمونه‌هاي مشابه برندهاي ديگر تنها از زماني آغاز مي‌شود كه سيم‌كارت درون آن قرار گيرد و بر اين اساس با ارسال يك پيامك خودكار به مركز اسمارت اين گارانتي شروع مي‌شود». نجفي ضمن معرفي انواع مدل‌هاي گوشي اين برند در خصوص مدل Tesla گفت: «در ميان اين 8 مدل گوشي Tesla صفحه نمايشي با قابليت Full HD دارد و روي پنل آن دوربين 8مگاپيكسلي در جلو و 16مگاپيكسلي در پشت نصب شده است».وي در مورد مدل vega نيز بيان كرد: «پردازنده هشت هسته‌اي مدل Vega با يك گيگابايت حافظه RAM و هشت‌گيگابايت فضاي خالي ذخيره‌سازي از اين مدل يك گوشي پرقدرت به‌وجود آورده است». نجفي همچنين در خصوص مدل Prime نيز اظهار داشت: «صفحه نمايش اين گوشي 5 اينچ است و RAM يك گيگابايتي و فضاي ذخيره‌سازي 16 گيگابايتي دارد.گفتني است برند گوشي‌هاي هوشمند اسمارت با سطح قيمتي دو ميلیون تا ده‌ميليون ريال از روز شنبه به بازار موبايل كشور وارد شده و قابليت عرضه خواهد يافت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب