امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7348 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری همایش سراسري کارشناسان مطالعات سازمانی بانک ملی

خبرایران: در همایش سراسری کارشناسان مطالعات سازمانی ادارات امور شعب بر ارتقاي بهره وری و تعالی بانک تاکید شد.
برگزاری همایش سراسري کارشناسان مطالعات سازمانی بانک ملی

به گزارش خبرایران، سيد ولي اله فاطمی اردکانی عضو هیات مدیره در اين همايش مسئولیت کارشناسان مطالعات سازمانی را در تحقق اهداف کلان بانک بسیار مهم برشمرد و افزود: آنچه موجب بقاي سازمان‌ها را فراهم می كند، رعایت اصول و شیوه صحیح انجام کارهاست؛ بنابراين سازمان‌ها در محیط رقابتی الزاما بايد به دنبال اجرای بهره وری باشند.

وي با اشاره به وظايف اداره کل سازمان و روش ها تاکید كرد: در دنياي امروزی "جهان" سازمان است و هر كس، نقش سازمانی خود را در آن ایفا می کند لذا برای بهبود و ارتقاي رفتار سازمانی ابتدا باید متغیرهای تاثیر گذار شناسایی و سپس در جهت بهبود مستمر اقدام شود.

عضو هیأت مدیره نقش مدیران و رهبران را در بهبود و ارتقای رفتار سازمانی بسیار مهم عنوان كرد و اظهار داشت: مدیران، مسئول مدیریت رفتار سازمانی برای دستیابی به اهداف آینده سازمان هستند و مدیر باید همواره رفتار سازمانی را مورد بررسی و بازبینی قرار داده تا بتواند مواردی را که احتمال عدم موفقیت در آن وجود دارد، مورد شناسایی قرار دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اهمیت و نقش فناوری اطلاعات را در اصلاح و بهبود رفتار سازمانی و افزایش بهره وری سازمان مورد تاكيد قرار داد.

منوچهر رضانیا مدیر امور شعب منطقه دو کشور با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انسانی در پیشرفت و ارتقای هر سازمان، خواستار تلاش مضاعف کارکنان در ارتقای جایگاه بانک شد.

داود ملک نیا رئيس اداره کل سازمان و روش‌ها نیز با اشاره به عنوان همایش " افزایش سودآوری و تعالی سازمان" گفت: باید در جهت همراهی با مدیریت و سودآوری بانك، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

در ابتدای همايش هبت اله ویسی رئیس اداره امور شعب استان مازندران با ارائه گزارشي، مهمترین رسالت بانک را حفظ مشتریان قدیم و جذب مشتریان جدید دانست و گفت: همه باید در تحقق اهداف بانک، مدیریت را یاری کنند.

در بخشي از اين همايش از چند مدير پيشكسوت سازمان و روش ها نيز قدرداني به عمل آمد.

گفتني است اين همايش دو روزه بوده و علاوه بر سخنراني ها و ارائه مقالات، جلسه پرسش و پاسخ با حضور عضو هيات مديره و مسئولان اداره كل سازمان و روش ها در مجموعه آموزشي و رفاهي بابلسر برگزار خواهد شد .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب