امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7372 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عضو هیئت مدیره اتحادیه نوشت‌افزار تهران؛

تبلیغات مناسب تاثیر زیادی در استقبال مردم از محصولات شكرستان دارد

خبرایران: فرزانیان گفت: انیمیشن شكرستان كیفیت خوبی داشت و به دلیل تبلیغات مناسب، كودكان و خانواده‌های ایرانی استقبال خوبی از دفاتر و محصولات جانبی شكرستان به عمل آوردند.
تبلیغات مناسب تاثیر زیادی در استقبال مردم از محصولات شكرستان دارد
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، موسی فرزانیان عضو هیئت مدیره اتحادیه نوشت‌افزار تهران گفت: حدود هشتاد درصد بازار لوازم‌التحریر كشورمان در اختیار محصولات بیگانه و خارجی قرار دارد و در چند سال اخیر سهم محصولات ایرانی از سبد مصرفی داخلی كمتر شده است.
وی افزود: تولیدات دفاتر ایرانی به نسبت دیگر اقلام لوازم التحریر وضعیت بهتری دارد و تنها یك یا دو درصد دفاتر موجود در بازار ایران، خارجی است.
فرزانیان، كیفیت تولیدات لوازم‌التحریر ایرانی را خوب ارزیابی كرد و ادامه داد: بیش از نود درصد تولیدات نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر داخلی به راحتی در بازار به فروش می‌رسند. اما تولیدات وطنی به دلیل قیمت تمام شده بالا، قدرت رقابت با اجناس چینی را ندارند.
عضو هیئت مدیره اتحادیه نوشت‌افزار تهران تصریح كرد: دولت و بانك ها باید از تولیدكنندگان داخلی حمایت بیشتری كنند؛ زیرا واردات بی‌رویه تولیدات چینی، عرصه را بر تولیدكنندگان داخلی تنگ كرده است.
فرزانیان در پایان گفت: چنانچه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما، فرهنگ‌ استفاده از لوازم‌التحریر و نوشت‌افرار ایرانی را ترویج كنند، می‌توانیم شاهد جهش بزرگی در زمینه خودكفایی لوازم التحریر ایرانی باشیم.
گفتنی است، در سال 1392، دفترهای شكرستان با فروش بیش از یك میلیون و سیصد و هفتاد هزار جلد توانست حد نصاب پرمخاطب‌ترین دفترهای ایرانی را از آن خود سازد. این دفترها با استفاده از شخصیت های مجموعه پویانمایی «شكرستان» تولید شده بودند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب