امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7402 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درمراسم اففتاح دفتر نمایندگی شرکت هواپیمائی آلمانی جرمنیا در تهران مطرح شد؛

فلوریا اشتال: از مدت ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم/از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود

خبرایران : فلوریا اشتال مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا گفت: از مدت ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم که براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود.
فلوریا اشتال: از مدت ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم/از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود

به گزارش خبرایران، مراسم افتتاح نمایندگی «ایرلاین آلمانی جرمنیا» که مجوز آن از سازمان هواپیمائی کشوری توسط شرکت بخش خصوصی دریافت شده شب گذشته 4  آذرماه با حضور «فلوریا اشتال» مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا ، «علی اکبر کوکب زاده»، مدیر شرکت ایرانی نمایندگی هواپیمائی آلمانی، «محمدرضا خوشنویسان» مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی ایران ایر،« رجبعلی خسروآبادی» مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، تعداد زیادی از مسئولان ، کارشناسان و فعالان صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری ایران و اصحاب رسانه در هتل هما برگزار شد.

بنابراین گزارش، دراین مراسم « فلوریا اشتال» مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمنیا طی سخنانی اظهارداشت: از مدت ها قبل به دنبال راه‌اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران بودیم که براساس برنامه ریزی صورت گرفته از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می‌شود و خوشبختانه در آلمان ایرانیان زیادی اقامت دارند که از سفر به مشهد هم استقبال می کنند،  به همین دلیل نخستین پرواز ما به ایران از هامبورگ به مشهد است و قرار است در سه مسیر پرواز منظم به ایران داشته باشیم.

اشتال تصریح کرد: راه اندازی پرواز از شهرهای آلمان به شهرهای ایران در اهداف ما بود. از اوایل سال 2015 میلادی پروازهای آلمان به ایران آغاز می شود و از هم اکنون روز و ساعت پروازها نیز مشخص است و اولین پرواز ما به ایران از هامبورگ به مشهد خواهد بود و قرار است در سه مسیر پرواز منظم به ایران داشته باشیم.

وی عنوان داشت: سه مسیر پرواز منظم به ایران قرار است داشته باشیم. در هامبورگ ایرانیان زیادی اقامت دارند که مشتاق سفر به مشهد هستند.

درادامه این مراسم «علی اکبر کوکب زاده»، مدیر شرکت ایرانی نمایندگی هواپیمائی آلمانی نیز دراین مراسم اظهارداشت : اولین پرواز هواپیمائی جرمنیا از هامبورگ به مشهد انجام می شود . وی گفت : در مجموع هفته ای 5 پرواز از آلمان به ایران انجام خواهد شد که 4 پرواز به مقصد تهران و یک پرواز به مشهد می باشد وی همچنین خاطرنشان کرد که علاوه بر مشهد و تهران ،شهرهای اصفهان و شیراز نیز در لیست پروازهای آتی این شرکت هستند.

وی از کاهش قیمت بلیت پروازهای این شرکت هواپیمائی خبرداد و خاطرنشان کرد:  در راستای جذب مسافر نرخ ها را کاهش می دهیم و شرکت هواپیمایی GERMANAIA 25 فروند هواپیمای بین 5 تا 10 سال شامل 10 بوئینگ 700-737 و 9 ایرباس A319 و 5 ایرباس A321 دارد .

کوکب زاده افزود: خدمات ممتاز شرکت هواپیمائی جرمنیا از جمله امتیازات این شرکت هواپیمائی است و امیدوارم که مسافران پروازهای جرمنیا مسافرتی مطمئن را با این شرکت داشته باشند.

وی ابرازداشت: طبق برنامه ریزی انجام شده از 25 دی ماه سال جاری اولین پرواز این شرکت هواپیمایی به مقصد ایران انجام خواهد شد . ایشان همچنین رونق صنعت گردشگری بین دوکشور ایران و آلمان را از دیگر مزایای برقراری پرواز های مستقیم بین دو کشور توصیف کرد .

درادامه این مراسم «محمدرضا خوشنویسان» مدیر بازرگانی شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز در این مراسم گفت: ایرلاین هایی که به جای همکاری با هم فقط رقابت می کنند، منفعتی نمی برند. چندی پیش یکی از هواپیماهای ایران ایر در یکی ما کاری کردیم که تحریم ها بر رونق صنعت گردشگری ایران تاثیری نداشته باشد و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چندی پیش با نمایندگان ایرباس و بوئینگ جلساتی داشت و من بارها گفته ام که تحریم هستیم و قطعاتی دریافت نمی کنیم اما کارشناسان ما آنقدر تبحر دارند که اجازه ندهندبا وجود 30 سال تحریم، نام بوئینگ خدشه دار شود.

خوشنویسان یادآورشد: از طرف شرکت هواپیمایی هما همکاری خود را با تمام ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌هایی که در ایران پرواز برقرار کرده‌اند، اعلام می‌کنیم و چندی پیش یکی از هواپیماهای ایران‌ایر در یکی از فرودگاه‌های اروپا لاستیک خود را هنگام فرود از دست داد که این کاملا طبیعی است و ما حتی لاستیک اضافه هم در هواپیما داشتیم اما در فرودگاه حتی یک جک به ما ندادند.

معاون بازرگانی ایران‌ایر تاکید کرد: با وجود چنین ناعدالتی‌هایی که در حق هواپیماهای ایرانی در فرودگاه‌‌های اروپا می شود اما بازهم ‌‌ایران ایر بهترین خدمات را به ایرلاین‌های خارجی در ایران ارائه می‌دهد، زیرا معتقد به اعمال خوب هستیم و مقابله به مثل نمی‌کنیم و در همین فرودگاه‌های ایران شرکت‌های هواپیمایی نظیر لوفت‌‌هانزا و الیتالیا به وساطت مدیرعامل ایران‌ایر در فرودگاه‌های ایران سوختگیری کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران چندی پیش با نمایندگان ایرباس و بوئینگ جلساتی داشت، اینجانب به یکی از نمایندگان کمپانی بوئینگ گفتم‌ با وجود آنکه 30 سال است که تحریم هستیم و قطعات از دریافت نمی‌کنیم اما خلبانان ‌و کارشناسان ایرانی به قدری تبحر دارند که اجازه ندادند 30 سال نام بوئینگ در ایران خدشه‌دار شود.

خوشنویسان تصریح کرد: به مسئولان بوئینگ گفتم که باید به خلبانان ما افتخار کنند که با وجود ارائه هیچگونه خدماتی به هواپیماهای ما، خلبان‌های ایرانی اجازه ندادند کوچکترین حادثه‌ای رخ دهد و ارزش این برندها خدشه‌دار شود، بنابراین زمینه رشد در ایران بسیار فراهم است اما غرب باید دست از لجاجت بردارد تا بتوانیم در عرصه دنیا خود را ثابت کنیم.

درپایان این مراسم مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران نیز ضمن ابراز خوشحالی از این اقدام بخش خصوصی ، ضرورت بهره برداری از توانمندیهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردن بسترهای لازم ازجمله توسعه ناوگان هوائی برشمرد و برحمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تلاش بخش خصوصی در این راستا برشمرد.

بنابراین گزارش، ایرلاین آلمانی جرمنیا یکی از شرکت‌های هواپیمایی آلمانی است که پس از اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، هفته‌ای 5 پرواز به ایران خواهد داشت که این پروازها ازابتدای سال ۲۰۱۵ میلادی در مسیر‌های تهران- برلین، تهران- دوسلدورف و هامبورگ - مشهد خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب