امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7429 تاریخ انتشار: شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم علیرضا مختارپور؛

معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت هاي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور منصوب شد

خبرایران: حجت الاسلام و المسلمین سیّدمحمّــد رضا واحدی از سوي عليرضا مختارپور به عنوان معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت هاي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور منصوب شد.
معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت هاي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور منصوب شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بين الملل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبيركل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سیّد محمّــد رضا واحدی را به عنوان معاون امور استان ها، مجلس و مشاركت هاي این نهاد منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمين واحدي علاوه بر تحصيلات در دروس خارج فقه و اصول، فوق ليسانس فقه و مباني حقوق است.

وی پیش از این سابقه معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران، مشاور فرهنگي رئيس جهاد دانشگاهي كشور، كارشناس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در ارزيابي آثار ارزشمند، رئيس انجمن ادبي ارتش جمهوري اسلامي ايران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

حجت الاسلام و المسلمين واحدي نويسنده ده ها مقاله ي فرهنگي در مطبوعات است و تاليف 16 نسخه كتاب از جمله كتاب "زندگي برتر"، "بانوي ناشناخته" و مجموعه "عاشقانه ها" در 6 جلد و رمان " آقاي سليمان ! مي شود من بخوابم " را سابقه فرهنگي خود به جاي گذاشته است.

از جمله فعاليت هاي فرهنگي و آموزشي وي مي توان به برگزاري جلسات هفتگي نقد  شعر و اداره ي كارگاه ادبي از سال 82 تاكنون، برگزاري جلسات هم انديشي با جوانان از سال 87 تاكنون، تدريس دروس مختلف در دانشگاه پيام نور و نگارش  بيش از 700 نوشته اجتماعي، فرهنگي اشاره كرد.

 

متن حكم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سیّد محمّــد رضا واحدی از سوي عليرضا مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور به شرح زير است:

برادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین سیّدمحمّــد رضا  واحدی

با سلام

با احترام، با توجّه به سوابق درخشان و ممتد فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان معاون امور استان‏ها، مجلس و مشارکت‏های نهاد کتابخانه‏های عمومی کشور منصوب می‏شوید.

انتظار دارم با همکاری تمامی معاونین و مدیران نهاد در سراسر کشور اقدامات اساسی در جهت بهبود امور مربوطه صورت گیرد. ان شاء اللّه

و من اللّه التوفيق

عليرضا  مختارپور

دبيركل

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب