امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 744 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پوریا اسدی خبرداد؛

جشنواره عکس برج میلاد تهران در سال‌های آینده به صورت سالانه برگزار می شود

خبرایران: پوریا اسدی دبیر نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران گفت: تلاش ما این است که برگزاری جشنواره عکس برج میلاد تهران در سال‌های آینده نیزتداوم داشته باشد و این نقطه آغاز این جشنواره است چرا که دبیرخانه آن دائمی است و قرار است در سال‌های آینده به صورت سالانه برگزار شود .
جشنواره عکس برج میلاد تهران در سال‌های آینده به صورت سالانه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرایران، نشست خبری نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران صبح امروز با حضور «پوریا اسدی» دبیر نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران ، «سجاد متین رزم» دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران ،« محمد جعفری» مدیر روابط عمومی برج میلاد و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های این برج برگزار شد.

دراین نشست خبری« پوریا اسدی» دبیرنخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران با اشاره به اینکه برج میلاد ششمین سازه بزرگ جهان است اظهارداشت: هدف ما از برپایی جشنواره عکس برج میلاد تهران نمایاندن و شناساندن این برج به دیگر کشورهای دنیا است .به همین دلیل این جشنواره در سه بخش «دوربین‌های حرفه‌ای» ،‌ «تلفن همراه »و «دوربین‌های خانگی و عکس‌های یادگاری» برگزار می‌شود

اسدی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند در هر سه بخش نیز شرکت کند و جوایز این جشنواره هم شامل؛ نفر اول جشنواره علاوه بر تندیس و لوح تقدیر جشنواره،‌مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به همراه کارت طلایی جشنواره به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود، نفر دوم تندیس و لوح تقدیر به همراه مبلغ یک میلیون تومان وجه نقد و کارت طلایی باشگاه هواداران برج میلاد به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق خواهد گرفت و نفر سوم نیز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان وجه نقد به همراه کارت طلایی ۵۰۰ هزار تومانی و تندیس و لوح تقدیر جشنواره را دریافت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده نیزتداوم داشته باشد و این نقطه آغاز این جشنواره است چرا که دبیرخانه آن دائمی است و قرار است در سال‌های آینده به صورت سالانه برگزار شود و در باشگاه هوادارن برج میلاد تورهای عکاسی با حضور علاقه‌مندان برای عکاسی از سازه‌های بزرگ جهان نیز برپا می‌شود.

دبیر جشنواره عکس برج میلاد تهران ادامه داد: مهلت ارسال آثار برای این رویداد هنری تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری خواهد بود و علاقه‌مندان از طریق سایت جشنواره به نشانی www.miladfest.com  آثارشان را ارسال کنند.  ضمن اینکه نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره نیز ۹ اسفندماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: رامین کاکاوند،‌ آرش حمیدی و کتایون قدس راد از جمله هیئت داوران این جشنواره هستند و دو داور دیگر نیز به این جمع اضافه خواهد شد و به هرحال ما تلاش کردیم که از استادان دانشگاه برای داوری آثار این جشنواره بهره‌مند شویم.

دبیر این جشنواره عنوان داشت: استفاده از خدمات برج میلاد نظیر گالری عکس رایگان نیز از  جمله خدمات فرهنگی به برگزیدگان این جشنواره  خواهد بود و با توجه به اینکه این جشنواره جوان است و همه کادر اجرایی آن نیز از جوانان انتخاب شده‌اند که با اهداف فرهنگی و هنری در این زمینه پیش قدم شده‌ایم.

وی گفت: تلاش ما این است که در سالهای آینده جشنواره عکس برج میلاد تهران به صورت بین‌المللی  برگزارشود و دراین راستا برج میلاد تهران پذیرای توریست‌ها و گردشگران خارجی است که برخی از آن‌ها نیز عکاسان حرفه‌ای هستند و با دعوت از آ‌ن‌ها در راستای بین‌المللی کردن این جشنواره اقدام خواهیم کرد.

اسدی یادآورشد: دوره‌های نورپردازی،‌کادربندی و ...در سالن همایش‌های برج میلاد برای علاقه‌مندان به عکاسی در قالب برنامه‌های باشگاه هواداران برج میلاد برگزار خواهد شد که این دوره‌ها برای اعضای این باشگاه و شرکت کنندگان در جشنواره عکس برج میلاد تهران رایگان خواهد بود. ضمن اینکه چاپ کتاب آثاررا نخواهیم داشت اما آثار راه یافته به جشنواره در فصلنامه تخصصی نور رؤیایی به چاپ خواهد رسید.

وی در پایان سخنان خود ابرازداشت: علاقه‌مندان می‌توانند از برج میلاد و فضای داخلی ا ین برج عکاسی کنند و در این جشنواره شرکت کنند.

 بنابراین گزارش در ابتدای این نشست خبری «سجاد متین رزم»دبیر اجرایی نخستین جشنواره عکس برج میلاد تهران طی سخنانی مروری بر مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشگاه هواداران برج میلاد تهران و جشنواره عکس برج میلاد به عنوان یکی از این فعالیت‌های فرهنگی و هنری داشت. ضمن اینکه «محمد جعفری» مدیر روابط عمومی برج میلاد نیز به برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری این برج اشاره کرد و هدف از برپایی این برنامه‌ها را عمومی سازی فعالیت‌های فرهنگی و استفاده مردم از امکانات برج میلاد عنوان کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب