امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7488 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم همايون هاشمي؛

دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه سازمان بهزيستي منصوب شد

خبرایران : همايون هاشمي رييس سازمان بهزيستي طي حكمي نرجس بختيارخلج را به‌عنوان دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه سازمان بهزيستي منصوب كرد.
دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه سازمان بهزيستي منصوب شد

به گزارش خبرایران، همايون هاشمي رييس سازمان بهزيستي طي حكمي نرجس بختيار خلج رييس خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزيستي را به‌عنوان دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه اجتماعي  اين سازمان منصوب كرد. در اين حكم اهداف و شرح وظايف جشنواره اين‌گونه بيان شده است:

«احتراماً، نظر به علائق و سوابق و تجربه شما در برگزاري فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري، به‌موجب اين حكم به‌عنوان دبير نخستين جشنواره فيلم كوتاه سازمان بهزيستي منصوب مي‌گرديد. شايسته است با نگاهي فراگير به ظرفيت و امكانات فرهنگي و هنري كشور و بهره‌مندي از تعاملات مؤثر با هنرمندان فيلم‌ساز و نهادهاي مسئول، زمينه‌ي ارتقاء سطح فرهنگ، دانش و نگرش عمومي به مقولات آسيب‌شناختي اجتماعي و خدمات سازمان بهزيستي را فراهم آورده و اين سازمان را در رسيدن به اهداف متعالي‌اش ياري نماييد.

اميد كه در سايه الطاف خداوندي در برپايي درخور شأن اين رويداد فرهنگي نيز موفق باشيد.»

نرجس بختيارخلج پيش از اين برگزاري نخستين جشنواره تئاتر خياباني بهزيستي با عنوان «طلوع اميد» را در كارنامه مديريت فرهنگي هنري خود دارد. وي همچنين مشاور رييس سازمان بهزيستي در امور زنان و خانواده است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب