امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 751 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان میادین؛

تدوین استاندارد خدماتی بر اساس استاندارد بازار جنت آباد

خبرایران:مدیرعامل سازمان میادین گفت: "با اجرای مراحل استانداردسازی در بازار جنت آباد بر اساس شرایط اعلام شده از سوی سازمان استاندارد موفق به کسب گواهینامه استاندارد تشویقی شدیم. "
تدوین استاندارد خدماتی بر اساس استاندارد بازار جنت آباد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان میادین، مهندس صفوی مدیرعامل سازمان میادین ضمن بیان مطلب فوق درباره اخذ گواهینامه استاندارد تشویقی گفت: "اقداماتی که در بازار جنت آباد بمنظور استانداردسازی صورت گرفت، سازمان استاندارد را بر آن داشت تا این بازار را به عنوان معیار استاندارد واحد خدماتی مدنظر قرار داده و  بر این اساس به تدوین استاندارد بپردازد."

وی درباره اقداماتی که در بازار جنت آباد به منظور ارتقا سطح استاندارد صورت گرفت گفت:" از جمله اقداماتی که با هماهنگی سازمان استاندارد در بازار جنت آباد به اجرا درآمد، نصب پرده هوا در ورودی های بازار به منظور ممانعت از ورود حشرات بوده. همچنین تغییر ساختار بهداشتی، ایجاد پانل و بازسازی کف بازار و غرفه ها از جمله موارد دیگری در این راستا بوده است."

صفوی ادامه داد:" از دیگر مواردی که در بازار جنت آباد بر اساس خواسته استاندارد تغییر داشته، انبارها، سرویس بهداشتی، محل استراحت و غذاخوری کارگران بوده است. در انبارهای این بازار پالتهایی قرارداده شده که فاصله ای بین محصولات و زمین ایجاد شود. همچنین کلیه مواردی که به کارگران بازار مربوط می شود نیز بررسی و از لحاظ کیفی ارتقا یافته است."

از جمله موارد قابل توجه سازمان استاندارد چگونگی عرضه محصولات بوده است. مدیرعامل سازمان میادین درباره این موضوع گفت:" سازمان استاندارد توجه ویژه ای به محصولات بسته بندی داشت که در این زمینه کلیه غرفه های حبوبات، میوه ها و محصولات بسته بندی بررسی شد. همچنین چیدمان این محصولات در قفسه ها و غرفه ها نیز به عنوان یکی از موارد استاندارد سازی مطرح شد. کنترل صحت و دقت (کالیبراسیون) ترازوها و یخچالها نیز به منظور استانداردسازی مصرف انرژی نیز در این بازار بررسی شده است. "

وی در پایان گفت:" رعایت کلیه این موارد موجب شد تا بازار جنت آباد به عنوان بازار استاندارد شناخته شود. و مقرر است اقدامات انجام شده به استاندارد تبدیل شده و معیاری برای سایر  واحدهای خدماتی قرار گیرد."

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب