امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7525 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دنباله روی بانک پارسیان از اقتصادنوین در حمایت از یوز ایرانی

خبرایران: در مراسم تجلیل از مشتریان، به صورت نمادین چک سفیدامضای مدیرعامل بانک پارسیان در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر شد.
دنباله روی بانک پارسیان از اقتصادنوین در حمایت از یوز ایرانی

علی دیواندری مدیرعامل بانک پارسیان در این همایش اظهار داشت: امروز ‌در این شرایط اقتصادی کشور، بیش از هر زمان نیازمند تعامل سازنده بانک‌ها هستیم؛ ایران اگر بخواهد جایگاهی در دنیا داشته باشد باید اقتصاد قوی داشته و در اقتصاد رقابتی موفق باشد.

علی دیواندری با تأکید بر لزوم حمایت از کارآفرینان اقتصادی اظهار داشت: اقتصاد ما احتیاج به کارآفرین دارد تا گردش کار اقتصادی رقم بخورد.

وی ادامه داد: طبق تحقیق یک موسسه معتبر تحقیقاتی بین‌المللی سه چالش اول جهان بیکاری، عدم حفاظت محیط زیست و جرائم اجتماعی است.

مدیرعامل بانک پارسیان اضافه کرد:‌ نوآوری در سیستم‌های اقتصادی جزو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این بانک است.
عباس خسروانی معاون اعتباری بانک پارسیان هم در این مراسم اظهار داشت: در شرایط فعلی و پیچیده اقتصاد کشور باید تعامل بین بانک‌ها برقرار شود تا به اهداف برنامه در مورد صنعت بانکداری و موفقت‌های اقتصادی دست یابیم.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم ابزارهای نوین از خطوط کسب و کار ارائه کنیم، اضافه کرد: محدودیت‌های شبکه بانکی ما را بر آن داشت تا برنامه‌هایی در سایر خطوط نظیر شرکت‌های تأمین سرمایه و تسهیلات ارزی تدارک ببینیم که به تدریج این بسته‌ها آماده می‌شود.

خسروانی بیان کرد: در شرایط کنونی بانک‌های دنیا به سمتی حرکت می‌کنند که نیازهای مشتریان خود را با ارائه محصولات جدید برآورده کنند.

وی با بیان اینکه در ظرفیت اعطایی تسهیلات محدودیتی نداریم، گفت: در حوزه ارزی امکانات مناسبی فراهم شده است ضمن آنکه در گشایش اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه‌ها اعلام آمادگی کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست، اظهار داشت: بانک حافظ سرمایه ملت است و آن را برای توسعه کشور به‌ کار می‌برد، سازمان حفاظت محیط زیست هم حافظ سرمایه ایرانیان است و از سرمایه ژنتیکی و تنوع زیستی حفاظت می‌کند.

کیخواه با بیان اینکه هویت هر دو در گرو مشتریان آنهاست، گفت: اگر ذخایر بیولوژیک کاهش یابد بانک ژنتیکی دچار مشکل می‌شود که در این باره می‌توان به انقراض نسل‌های شیر ایرانی و ببر مازندران اشاره کرد.

در پایان این مراسم نماینده UNDP سازمان ملل، از تلاش‌های دیواندری در راستای حمایت از محیط زیست قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم از حساب جدید جاری بانک پارسیان به نام لوتوس سیمین رونمایی شد و به صورت نمادین چک سفیدامضای مدیرعامل بانک پارسیان در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر شد.

در پایان این مراسم نماینده UNDP سازمان ملل، از تلاش‌های دیوان‌دری در راستای حمایت از محیط زیست قدردانی کرد؛ همچنین در این مراسم از حساب جدید جاری بانک پارسیان به نام لوتوس سیمین رونمایی شد و به صورت نمادین چک سفیدامضاء توسط مدیرعامل بانک پارسیان در وجه یوزپلنگ ایرانی صادر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب