امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7632 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توسط بانک انصار صورت گرفت؛

ارائه رمز یکبار مصرف آنی بانک بدون استفاده از دستگاه توکن (OTP)

خبرایران: بانک انصار به منظور ارتقای سطح امنیت، صرفه جویی اقتصادی و افزایش سقف انتقال وجه کاربران سامانه های الکترونیکی، تولید رمز یکبار مصرف در بستر آنی بانک بدون دستگاه توکن(OTP) را به خدمات خود اضافه کرد.
ارائه رمز یکبار مصرف آنی بانک بدون استفاده از دستگاه توکن (OTP)
به گزارش خبرایران به نقل از اداره کل بازاریابی، بانک انصار به منظور رفاه حال بیشتر مشتریان خود  برای اولین بار اقدام به راه اندازی سامانه تولید رمز یکبار مصرف نرم افزاری در کنار دستگاه های توکن (OTP) نموده است .

استفاده مشتریان از این خدمت جدید،آسان، مقرون به صرفه ، همراه با امنیت بیشتر در تبادلات مالی – الکترونیکی و افزایش سقف  انتقال وجه بانکی است.

این گزارش می افزاید ، کمیته طراحی و توسعه محصول این بانک این بار با هدف ارتقای سطح امنیت کاربران و افزایش سقف انتقال وجه و حذف هزینه های جانبی در استفاده از خدمات نوین،نسبت به تکمیل سبد محصولات بانکداری الکترونیک اقدام کرده است.

این محصول از بستر USSD ،که به آسانی و بدون هزینه بر روی تمامی مدل های تلفن همراه مشتریان ، با شماره گیری کد#763* قابل استفاده می باشد ، توانسته موجبات رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم کند.

مشتریان متقاضی این خدمات می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعبه نسبت به فعالسازی و استفاده از این خدمت و سایر خدمات الکترونیکی بانک انصار اقدام نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب