امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7652 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

زور آبی ها به همدیگر نرسید/ استقلالی‌ها به تساوی پُرگل رسیدند/ لیگ به خواب زمستانی رفت

خبرایران: تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در یک بازی پرگل و دیدنی متوقف شد.
زور آبی ها به همدیگر نرسید/ استقلالی‌ها به تساوی پُرگل رسیدند/ لیگ به خواب زمستانی رفت
به گزارش خبرایران، آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز بین دو تیم استقلال و استقلال خوزستان برگزار شد که با نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

گل : ضربه کاشته از جناح راست محوطه جریمه استقلال خوزستان را یعقوب کریمی زد که این ضربه با اشتباه مسلم دروازه‌بان استقلال خوزستان همراه شد تا گل اول استقلال به ثمر برسد.

گل مساوی: سیدمهدی سیدصالحی با یک ضربه فنی گل مساوی استقلال خوزستان را در دقیقه 6 به ثمر رساند.

گل برتری استقلال: در دقیقه 29 ضربه کرنر جاسم کرار را امید ابراهیمی با ضربه سر تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

در دقیقه 36 شوت باصفا دروازه‌بان استقلال خوزستان را فروزان با واکنش خوب به کرنر فرستاد.

پنالتی و گل مساوی: در دقیقه 37 محمد مومنی مهاجم تیم استقلال خوزستان را آرش برهانی با خطا متوقف کرد تا داور یک پنالتی اعلام کند و مومنی این ضربه را تبدیل به گل دوم استقلال خوزستان کرد.

گل برتری استقلال خوزستان: در دقیقه 43 سیدمهدی سیدصالحی گل دوم خودش و گل سوم استقلال خوزستان را با یک ضربه سر دقیق از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند.

نیمه دوم را استقلال هجومی آغاز کرد.

پنالتی و گل مساوی استقلال: در دقیقه 50 داور خطا روی آرش برهانی را پنالتی تشخیص داد و امید ابراهیمی این ضربه با تبدیل به گل مساوی استقلال کرد.

در دقیقه 59 ارسال شهباززاده روی سر یعقوب کریمی فرود آمد که ضربه سر این بازیکن استقلال با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

گل برتری استقلال: کرنر ارسالی استقلال درون محوطه جریمه به سجاد شهباززاده رسید که او هم با یک ضربه آرام گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

بعد از این گل استقلال خوزستان حملات زیادی انجام داد و ویسی با انجام سه تعویض قصد داشت نیروی تهاجمی تیمش را بیشتر کند.

گل تساوی چهارم استقلال خوزستان: در دقیقه 76 ضربه کاشته ارسالی روی محوطه جریمه استقلال به محمد طیبی رسید و او با یک شوت محکم و زمینی گل چهارم تیم استقلال خوزستان را به ثمر رساند.

بعد از گل هم بازهم استقلال خوزستان به حملاتش ادامه داد.

تورج حق وردی داور مسابقه به ایمان با صفا، مهدی مومنی  از استقلال خوزستان و جاسم کرار از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این تساوی پرگل لیگ برتر به تعطیلات طولانی 51 روزه رفت و هفته هجدهم لیگ برتر روز سیزدهم بهمن از سرگرفته می‌شود. این مسابقه در واقع اختتامیه پرگل نیم فصل لیگ محسوب می‌شد.

استقلال خوزستان با این تساوی 18 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد و استقلال هم 27 امتیازی شد و در همان رده پنجم باقی ماند.

ترکیب استقلال خوزستان:

پرویز کریمی، موسی کولی‌بالی، محمد طیبی، روح‌الله سیف‌الهی( از دقیقه 70 یزدان عباسیان)، میثم مجیدی، میثم بائو( از دقیقه 82 محمد اوسانی)، ایمان باصفا( از دقیقه 70 رضا کاردوست)، عبدالهادی خنیفر، میثم دورقی، مهدی مومنی و سیدمهدی سیدصالحی

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب استقلال:

حسن فروزان، امیرحسین صادقی، مگویان، میلاد فخرالدینی، هاشم بیک زاده، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، جاسم کرار( از دقیقه 90+1 حنیف عمران‌زاده)، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی( از دقیقه 60 میلاد سلیمان فلاح( از دقیقه 81 محمد قاضی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب