امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7655 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک تجارت و سازمان حج و زیارت تفاهم نامه همکاری امضاءکردند

خبرایران: بانک تجارت و سازمان حج و زیارت با امضای تفاهم نامه ای همکاری های خود را افزایش دادند.
بانک تجارت و سازمان حج و زیارت تفاهم نامه همکاری امضاءکردند
 
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک تجارت ، محمد ابراهیم مقدم در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک با سازمان حج و زیارت بر رسالت تعالی معنوی انسانها توسط این سازمان اشاره کرد و گفت :  بانک تجارت مفتخر است تا در امرتسهیل اعزام حجاج بیت الله الحرام و مسافران عتبات عالیات سهمی داشته باشد .

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به مفاد تفاهمنامه منعقده با سازمان حج و زیارت افزود: امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مناسب برای  ارائه خدمات بانکی مطلوب به این سازمان و زائران سفر معنوی حج فراهم شده است .

 در ادامه این مراسم، "اوحدی" رئیس سازمان حج و زیارت با  اشاره به سوابق همکاری بانک تجارت و سازمان حج و زیارت گفت:یکی از زیباترین وجوه این همکاری، مشارکت بانک تجارت  در طرح عمره دانشجویی است. ، عمره دانشجویی جزو اموری است که مقام معظم رهبری نیز  نگاه ویژه ای به آن دارد. وی افزود: باتوجه به ظرفیت های ارزشمند بانک تجارت امید داریم تا روند خدمت رسانی به حجاج و مسافران عتبات عالیات بسیار بهتر از گذشته باشد.

شایان ذکر است به موجب این تفاهم نامه بانک تجارت خدماتی همچون ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به سازمان وزائرین حج عمره و عتبات عالیات ، فعال نمودن درگاه پرداخت بانک در سایت اینترنت سازمان جهت واریز وجوه ، ثبت نام حجاج و زائرین عتبات عالیات ، افتتاح انواع حساب های ریالی و ارزی برای سازمان و نمایندگی آن ، راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی حقوقی ویژه مشتریان ارزنده ، ایجاد واحدهای صرافی در مرزهای زمینی کشور و فرودگاه های بین المللی ، نصب دستگاه های ATM و وب کیوسک و POS در مکان های مورد نظر سازمان و صدور انواع کارتهای الکترونیکی را ارائه می کند.

 

آخرین اخبار
صفحه نخست تماس با ما درباره ما تعرفه آگهی جستجوی پیشرفته آرشیو مطالب RSS
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب