امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7665 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

من با همسرم همکلاس دانشکده بودیم/ ده سال است ازدواج کرده ام/ تنها عامل پايداري ازدواج هنرمندان

خبرایران : برزو ارجمند بازیگر بااخلاق سینما و تلویزیون گذشت را اصلی ترین عامل پایداری ازدواجش و امتداد ده سال زندگی با همسرش دانست.
من با همسرم همکلاس دانشکده بودیم/ ده سال است ازدواج کرده ام/ تنها عامل پايداري ازدواج هنرمندان

به گزارش خبرایران، برزو ارجمند که میزبان دومین قسمت از سری "شام ایرانی" بود و با کشک بادنجان و لوبیاپلو از مهمانانش یعنی محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی و رضا شفیعی جم پذیرایی کرد در بخشهایی از "شام ایرانی" نکات آموزنده ای را درباره زندگی مشترک و مساله طلاق در میان هنرمندان بیان کرد.

با همسرم همکلاس بودم

ارجمند درباره نحوه آشنایی با همسرش می گوید: من با همسرم همکلاس دانشکده بودیم، بعد که درسمان تمام شد، همسرم که البته آن موقع هنوز همسرم نشده بود از ایران کوچ کرد و رفت و مدتی را در آن سوی آبها اقامت داشت. ایشان بعد از چهار سال برای دید و بازدید با خانواده به ایران بازگشت و در همین حین دیدارها تازه شده و من هم دیگر نگذاشتم از ایران برود.

وی ادامه می دهد: از آنجایی که دلم نمی خواست فرصت را از دست دهم در همان بازه زمانی کوتاهی که همسرم به ایران بازگشته بود و در حال دید و بازدید بود با خانواده ام به خواستگاریش رفتیم و جواب مثبت گرفتیم.

خودشان فرزند طلاقند و به ما میگویند چرا هنرمندان این قدر طلاق می گیرند!

ارجمند درباره شائبه هایی که پیرامون طلاق در میان هنرمندان وجود دارد بیان می دارد: بارها شده که در خیابان مخاطبان از من پرسیده اند که چرا ازدواج هنرمندان این قدر زود به بن بست رسیده و آنها از یکدیگر جدا میشوند. این سوال در شرایطی پرسیده می شود که بسیاری از مردمان عادی نیز در میان اقوام و خویشان خود طلاق را دیده اند و حتی خودشان هم ممکن است فرزند طلاق باشند! دلیل هم آن است که چون حرفه ما حرفه ای است که در کانون توجه قرار دارد طلاق یک نفر به اندازه طلاق صدها نفر جلوه گر می شود.

آن قدر طلاق زیاد شده که نمیتوان از کسی حال همسرش را پرسید

این بازیگر طناز ادامه می دهد: آمار طلاق و جدایی فقط در رشته ما نیست و در همه جا هست. یکی از رفقا برایم تعریف میکرد آنقدر آمار طلاق زیاد شده که نمی توان از کسی پرسید حال همسرت چطور است چون ممکن است جدا شده باشد و شما خبر نداشته باشی.

 

همسر بودن خیلی کار سختی است

به گزارش میزان برزو ارجمند که یک فرزند خردسال به نام "جانیار" دارد درباره اوضاع زندگی مشترک خود می گوید: خداراشکر ده سال است ازدواج کرده ام و خیلی راضیم و البته هنوز جدا نشده ام و انشاا.. هیچ وقت جدا نمی شوم. خیلی هم زندگیم را دوست دارم و  خیلی برای آنچه داریم هم من و همسرم شبانه روز تلاش کرده ایم کار کنیم، همراه هم باشیم، همدل باشیم و به معنای واقعی همسر باشیم که البته خیلی هم کار سختی است.

اولین رکن امتداد شراکت گذشت است

ارجمند درباره رمز و راز امتداد زندگی مشترک اظهار می دارد: کسانی که در زندگی توافق کرده اند چه همکار باشند یا نه باید گذشت داشته باشند تا زندگیشان پایدار بماند. در هر نوع شراکتی اولین رکن امتداد شراکت، گذشت است بخصوص در زندگی زناشویی که اگر گذشت نباشد نظرات مختلف ممکن است به اختلاف منجر شود. تلاش کرده ام که با گذشت شرایط ادامه زندگی را فراهم کنم.

منبع:ميزان

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب