امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7680 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با موافقت اصولی بانک مرکزی؛

موسسه اعتباری توسعه 4 شعبه جدید تاسیس می کند

خبرایران: موسسه اعتباری توسعه با موافقت اصولی بانک مرکزی 4 شعبه جدید تاسیس می کند.
موسسه اعتباری توسعه 4 شعبه جدید تاسیس می کند
به گزارش خبرایران از اداره کل حوزه مدیریت و ارتباطات موسسه اعتباری توسعه، بانک مرکزی در پی درخواست موسسه اعتباری توسعه برای افزایش حجم و سطح فعالیت های خود در سراسر کشور با تاسیس 4 شعبه و یک باجه جدید توسط این موسسه موافقت کرد...
بنابر این گزارش و بر اساس برنامه ریزی ها و بررسی های صورت گرفته شعب جدید موسسه اعتباری توسعه در شهرهای ایلام ، بیرجند، بوشهر و خرم آباد به عنوان پیشنهاد به بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا پس از تایید نهایی آن توسط نهاد ناظر شعب جدید فعالیت خود را آغاز کنند.
موسسه اعتباری توسعه به عنوان اولین موسسه دارنده مجوز موسسات مالی و اعتباری در ایران از سال 1376 فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و تا سال گذشته تنها موسسه دارای مجوز از بانک مرکزی متصل به شبکه شتاب در این بخش بود.
بنابر این گزارش هم اکنون موسسه اعتباری توسعه در سراسر کشور با حدود 50 شعبه و 2 باجه و چندین واحد مجازی به صدها هزار مشتری خدمات ارائه کرده و به منظور ارتقا سطح فعالیت های خود در حال گسترش بانکداری مجازی است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب