امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7691 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس کانون انجمن صنفی گاوداران کشورخبرداد؛

کارخانجات فرآورده‌های لبنی حاضر به اجرایی کردن مصوبه دولت نیستند

خبرایران: مقدسی گفت: متأسفانه کارخانجات فرآورده‌های لبنی به دلیل عدم گذشت از سود خود حاضر به اجرایی کردن مصوبه‌ افزایش قیمت شیر 1440 تومانی که توسط دولت تصویب شد نیستند.
کارخانجات فرآورده‌های لبنی حاضر به اجرایی کردن مصوبه دولت نیستند

احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور در خصوص آخرین وضعیت خرید تضمینی شیر توسط سازمان تعاونی روستایی و خدمات کشاورزی اظهار داشت: خرید تضمینی تا زمانی که کارخانجات فرآورده‌های لبنی حاضر به اجرایی شدن مصوبه‌ دولت شوند بدون محدودیت زمانی و مکانی ادامه خواهد یافت و در حال حاضر نیز خرید تضمینی در شش استان صورت گرفته و قرار است با چهار استان دیگر نیز قرارداد خرید تضمینی شیر منعقد شود.

وی با انتقاد از عدم همکاری سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با تولیدکنندگان شیرخام افزود: متأسفانه این سازمان حمایتی از تولیدکنندگان این محصول مهم نداشته و بیشتر در جهت منافع کارخانه‌های تولیدکننده‌ فرآورده‌های لبنی حرکت می‌کند.

مقدس با بیان اینکه تولیدکنندگان شیرخام 240 تا 340 تومان بابت ارزان فروشی هر کیلوگرم این محصول ضرر کرده‌اند تصریح کرد: این مسائل بیشتر به خرید 1050 تا 1250 تومانی تولیدکنندگان فرآورده‌های لبنی از تولیدکنندگان شیرخام باز می‌گردد که هنوز هم ادامه دارد.

رئیس کانون انجمن صنفی گاوداران کشور در پایان یادآور شد: قیمت نهاده‌ها تا امروز در بازار ثابت بوده و فقط قیمت سیلوی ذرت کمر گاوداران را شکسته است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب