امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 774 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۳:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی اکبر ثقفی:

یک سال سکوت کردیم

خبرایران: علی اکبر ثقفی تهیه کننده فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» گفت: که شرط ممیزی مانع حضور این اثر سینمایی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.
یک سال سکوت کردیم

به گزارش خبرایران: علی اکبر ثقفی تهیه کننده فیلم سینمایی همه چیز برای فروش گفت که شرط ممیزی مانع حضور این اثر سینمایی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد و همه چیز برای فروش خوشبختانه از سوی هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر دیده شد.

وی با بیان اینکه این اثر سینمایی نگاهی متفاوت به جهان پیرامون دارد، افزود: این فیلم نگاهی جهانشمول دارد و محتوای فیلم به ساحت انسان و نیاز انسان ها به هم می پردازد.

تهیه کننده فیلم سینمایی همه چیز برای فروش توضیح داد: جشنواره فیلم فجر فرصت مناسبی است که منتقدان و اهالی رسانه درباره این اثر نظرات خود را اعلام کرده و به کارگردان این فیلم برای ساخت فیلم های بهتر کمک کنند.

ثقفی درمورد ارائه فیلم همه چیز برای فروش به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گفت: هیات انتخاب این رویداد، فیلم را انتخاب کرده بود اما در نهایت اداره کل ارزشیابی از ما درخواست کرد که بخش هایی از این اثر سینمایی را حذف کنیم.در حقیقت، ممیزی شرط حضور فیلم در جشنواره سی و یکم فجر بود و کارگردان فیلم و من به این امر رضایت ندادیم.

این تهیه کننده سینما با یادآوری اینکه اعمال ممیزی بر فیلم همه چیز برای فروش سلیقه ای بود ادامه داد: به ما اعلام کردند که این فیلم بسیار خشن است از اینرو باید بخش هایی از آن حذف شود.ما یکسال سکوت کردیم و خوشحالم که این فیلم از سوی هیات انتخاب سی و دومین جشنواره فیلم فجر دیده شد.

فیلم سینمایی همه چیز برای فروش به کارگردانی امیرحسین ثقفی از جمله فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر است.

این فیلم دومین ساخته امیر ثقفی کارگردان جوان سینماست. وی پیشتر فیلم مرگ کسب و کار من است را کارگردانی کرد که با استقبال منتقدان روبه رو شد.

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی ، جواد عزتی و حبیب رضایی در این فیلم ایفای نقش کردند.

سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهمن ماه امسال برگزار می شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب