امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 775 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ساعت ۳:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید جمال ساداتیان مطرح کرد:

حضور کرامتی، توسلی و زمانی در «جامه‌دران» قطعی است/ فیلم در چند روز آینده کلید می‌خورد

خبرایران: سید جمال ساداتیان اعلام کرد: فیلم «جامه‌دران» در چند روز آینده کلید می‌خورد و فقط منتظریم بازی مهتاب کرامتی در یک پروژه دیگر به پایان برسد.
حضور کرامتی، توسلی و زمانی در «جامه‌دران» قطعی است/ فیلم در چند روز آینده کلید می‌خورد

 به گزارش خبرایران: سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینمایی کشورمان گفت: فیلم «سینمایی جامه‌دران» در چند روز آینده کلید می‌خورد و فقط منتظریم بازی مهتاب کرامتی در یک پروژه دیگر به پایان برسد.

او در معرفی بازیگران «جامه‌دران» گفت: مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی،‌هانیه توسلی و افسر اسدی در این فیلم حضور دارند.

به گفته ساداتیان فیلمبرداری «جامه‌دران» را علی محمد قاسمی و صدابرداری را یدالله نجفی برعهده دارند، هم‌چنین بابک کریمی طراح صحنه و لباس و ایمان امیدواری طراح گریم خواهند بود.

«جامه‌دران» که قرار است در تهران،‌ شمال و غرب کشور ساخت شود،‌ موضوعی اجتماعی دارد که براساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی به همین نام نوشته شده است.

داستان «جامه‌دران»، درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی سید جمال ساداتیان و کارگردانی حمیدرضا قطبی ساخته می‌شود.

سیدجمال ساداتیان درخصوص داوری آثار جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز اسامی فیلم‌ها به طور کامل مشخص نشده، باید دید که ظرفیت‌فیلم‌های دیگر چطور است.

وی گفت: فیلم آذر، شهدخت، پرویز و دیگران ساخته بهروز افخمی و فیلم سایه روشن ساخته فرزاد موتمن استانداردهای لازم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر دارند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب