امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7768 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس‌‎جمهور ترکیه؛

اتحادیه اروپا در مسائل داخلی ترکیه دخالت نکند/به امور داخلی خودتان بپردازید

خبرایران: اردوغان رئیس‌‎جمهور ترکیه در واکنش به اظهارات مسئولان اتحادیه اروپا علیه آنکارا درباره بازداشت روزنامه‌نگاران مخالف اردوغان اعلام کرد که این اتحادیه باید به امور داخلی خودش بپردازد.
اتحادیه اروپا در مسائل داخلی ترکیه دخالت نکند/به امور داخلی خودتان بپردازید
به گزارش خبرایران، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اقدام دولت ترکیه در بازداشت شماری از روزنامه نگاران روزنامه «زمان» و فعالان یک شبکه تلویزیونی را محکوم کرده و آن را مغایر با ارزش‎های این اتحادیه دانسته است.

«فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «یوهانس هان» مسئول سیاست گذاری کشورهای همسایه در اروپا، در بیانیه مشترکی این اقدام را مغایر با ارزش‌های اتحادیه اروپا خواندند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز از اتحادیه اروپا خواست که در مسایل داخلی ترکیه دخالت نکند و به جای آن به امور داخلی خودش بپردازد.

روز گذشته همزمان با اولین سالگرد افشای پرونده اختلاس 86 میلیادر دلاری، نیروهای امنیتی و پلیس ترکیه، ۲۳ نفر را بازداشت کردند.

سردبیر روزنامه زمان، مدیر شبکه خبری سامان‌یولو، تهیه‌کننده دو سریال تلویزیونی، یک کارگردان سریال‌های تلویزیونی و رئیس سابق شعبه مبارزه با ترور اداره پلیس در استانبول از جمله این بازداشت‌شدگان هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب