امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 777 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد سلطانی خبرداد؛

طبقه حساس صداگذاری می‌شود/ فیلم تبریزی در یک‌قدمی فجر

خبر ایران: محمد سلطانی دستیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» با بیان این مطلب که صداگذاری فیلم چهارشنبه هفته گذشته چهارم دی ماه آغاز شده است.
طبقه حساس  صداگذاری می‌شود/ فیلم تبریزی در یک‌قدمی فجر

به گزارش خبر ایران:   محمد سلطانی دستیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی "طبقه حساس" با بیان این مطلب که صداگذاری فیلم چهارشنبه هفته گذشته چهارم دی ماه آغاز شده است، گفت: علی علویان در حال حاضر مشغول صداگذاری فیلم سینمایی "طبقه حساس" به کارگردانی کمال تبریزی است و به زودی صداگذاری این فیلم به پایان می‌رسد و فیلم آماده نمایش می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور بخش خصوصی در تولید آثار هنری از جمله تولید فیلم های سینمایی تنها با هدف بازگشت سرمایه است؟ توضیح داد: قطعا صرف توليد يک فيلم، هدف نیست. وقتي از ابتداي مسير که خلق ايده است تا انتهاي مسير که بازار فروش و عرضه اثر هنري مثلا یک فيلم سينمايي را درنظر بگيريم، طبق نمونه هاي موفق جهاني، مشاهده مي کنيم که قطعا حضور بازوهاي تخصصي در اين چرخه ضروري و تکميل‌کننده زنجيره تيم های توليد است.

سلطانی در پایان عنوان کرد: همانطور که يک بازيگر حرفه اي به تنهايي نمی تواند نقش خود را به نحو مطلوب بازي کند و حضور عوامل حرفه اي از جمله فيلمبردار، نورپرداز، کارگردان و ... در ايفاي نقش و انتقال شايسته پيام به مخاطب اجتناب ناپذير است، حضور بازوهاي تخصصي در مسير پيش توليد، توليد و پس از توليد يک فيلم نيز ضامن حصول اهداف متصوره براي آن خواهد شد تا با هدف بازگرداندن مخاطب فهيم به سينما، پيش شرط هاي آن نظير تسهيل شرايط توليد، تامين زيرساخت ها و مهم تر از همه آماده سازي بازار هدف، فراهم شود.

"طبقه حساس" نوشته پیمان قاسم خانی، داستان مردی را روایت می ‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می ‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می ‌رود و متوجه می ‌شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم ‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، آزاده صمدی و .... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علی تبریزی مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی صدابردار، انتخاب بازیگران و بازیگردان حبیب رضایی اشاره کرد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب