امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7830 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دیدار و گفتگوی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثربا امام جمعه موقت تهران درنجف اشرف

خبرایران: دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به همراه تنی چند از معاونین و مدیران موسسه، پس از مراجعت از کربلا به نجف اشرف ، در محل اسکان زائرین با حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد.
دیدار و گفتگوی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثربا امام جمعه موقت تهران درنجف اشرف

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر که به همراه تنی چند از معاونین و مدیران موسسه در اربعین سید و سالار شهیدان توفیق پیاده روی از نجف به کربلا معلی را داشتند ، پس از مراجعت از کربلا به نجف اشرف ، در محل اسکان زائرین با حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که شیخ نعمانی از اعضاء برجسته شورای اسلامی نجف اشرف نیز حضور داشت ، ابتدا دکتر رضایی گزارشی از ساختار و فعالیت های موسسه اعتباری کوثر را به سمع و نظر ایشان رسانده و عنوان کرد : افتخار ما این است که کوثری هستیم و در همه امور و کارهایمان شاهد تفضل وعنایت حضرت صدیقه طاهره بوده و خواهیم بود و از آغازین روزهای شروع به کار و انتخاب نام کوثر ، تلاش داریم خدمتگذار آحاد مردم باشیم .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت : حدود 500/000 نفر ار رزمندگان عزیز اسلام که امروز بازنشسته وزارت دفاع می باشند ، سهامدار موسسه ما هستند و خدمت به این عزیزان طبق فرمایش امام (ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله)بارها تاکید نمودند ، خدمت به رزمندگان مورد غفلت قرار نگیرد وظیفه ماست .

سپس حجت الاسلام صدیقی با ابراز خوشحالی از حضور در جمعی که توفیق زیارت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را با پای پیاده داشته اند با قرائت سوره مبارکه کوثر اظهار داشت : کوثر عطیه خداست نه درخواست پیغمبر .

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت : عطای خداوند متفاوت است ، یک وقت کسی سائل است و به اندازه نیازش به او عطا می کند ، اما یک وقت کریمی می خواهد کرم نماید و دیگر نگاه نمی کند که آیا طرف مقابل نیاز دارد  یا نه ، می خواهد کرم خود را نشان دهد و حضرت زهرا(علیها السلام)مظهر کرم بی انتهای خداوند است و برکت حضرت زهرا(علیها السلام) نامحدود است ، دریایی است که ساحل ندارد ، و کسی به عمق این دریا دست نمی یابد ، هم نامشان برکت است و هم راهشان .

وی افزود : کسی که حضرت زهرا (علیها السلام) برای او جان داد علی (علیه السلام) و ولایت امیرالمومنین (علیه السلام) بود ، و امیدوارم که خداوند متعال به ما و شما توفیق عنایت کند تا راه حضرت زهرا (علیها السلام) که راه افشاگری ، راه تسلیم ناپذیری بود و راه فرماندهی جنگ نرم بود علیه منافقین و نصرت شب و روز امیرالمومنین (علیه السلام) با اشک چشمانشان در شب و روز بود ، با خطبه اش با وصیتش که یک سند دائمی است برای دفاع از علی (علیه السلام) را طی کنیم .

حجت الاسلام صدیق در ادامه گفت : دیروز شما در سنگر دفاع مقدس رزمنده  بودیدو سردار و امروز هم با مدیریت جهادی آنرا ادامه می دهید ، امروز هم حضرت آقا به نیابت از امام زمان (عج الله) سه خواسته از ما دارند ، یکی اقتصاد مقاومتی است یعنی نجات اقتصاد کشور که باید کاری کنیم تحریمها نتواند در ما تاثیری ایجاد کند و یکی فرهنگ که ریشه آن در اقتصاد است . باید در جبهه فرهنگ ، شما که کوثری هستید راه حضرت زهرا (علیها السلام) را که فرهنگ سازی کرد ، مد نظر داشته باشید و سوم مدیریت جهادی که آن ایثارگریها ی دوران دفاع مقدس را از یاد نبریم .

ایشان اظهار داشتند : اگر بنا بود ما به جنگ کلاسیک و ابزارو ادوات تکیه کنیم قطعا پیروز نمی شدیم ، اما مدیریت جهادی در جبهه ها جواب داد و این سه جبهه فرمانده می خواهد و فرمانده کل هم امام زمان (علیه السلام) هستند و در حال حاضر که پرده غیبت افتاده است ، فرمودند در حوادث و رویدادهایی که رخ می دهد به راویان احادیث ما رجوع کنید که آنان حجت ما بر شما هستند ، امروز هم ولی فقیه حجت امام زمان (علیه السلام) و امام زمان (علیه السلام) حجت خداوند است و حجت ما ولی فقیه زمان ماست که اینها چشمه ای از چشمه های کوثر حضرت زهرا (علیها السلام) است که این مایه افتخار ما است .

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت : جناب مسلم بن عوسجه به  حبیب بن مظاهر سفارش امام حسین (علیه السلام) را می کرد و عرضه داشت : حسین را تنها نگذارید ، آنها رفتند و دینشان را ادا کردند و حال ما هستیم که باید دین خود را ادا کنیم و خداوند متعال این زیارت شما را ذخیره کند برای قیامت شما و از همه شما التماس دعا دارم .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب