امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7832 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سوءاستفاده ۷۰ میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور/ افشا و اطلاع‌رسانی تمام قراردادها و معاملات دولتی

خبرایران : وزیر دادگستری از سوءاستفاده ۷۰ میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.
سوءاستفاده ۷۰ میلیارد تومانی یکی از بانک‌های کشور/ افشا و اطلاع‌رسانی تمام قراردادها و معاملات دولتی

به گزارش خبرایران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به مازندران در گفتگو با  فارس در فریدونکنار اظهار کرد: دولت و قوه قضاییه برای بررسی و پیگیری پرونده‌های فساد اقتصادی هماهنگ کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت مصمم است تا بسترهای فساد را ناامن کند، افزود: پرونده‌های متعددی در بحث مبارزه با فساد اقتصادی در جریان است و شناسایی‌های خوبی در این زمینه داشته‌ایم.

پورمحمدی از سوءاستفاده ۷۰ میلیارد تومانی یکی از بانک‌ها خبر داد و گفت: این فساد مالی به تازگی کشف شده است.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز اظهار کرد: برای جمع‌آوری اموال بابک زنجانی هنوز موفقیتی کسب نکردیم.

وزیر دادگستری در ادامه با اشاره به اینکه به دنبال گردش آزاد اطلاعات هستیم، بیان داشت: در این طرح تمام قراردادها و معاملات دولتی از این به بعد افشا و اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اعلام اینکه خودکنترلی در دولت در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: آیین‌نامه اجرای طرح خودکنترلی تا یک‌ماه آینده ابلاغ می‌شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه با همکاری قوا و همت مردم سعی می‌شود تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، گفت: دولت مصمم است آینده‌ای روشن برای ملت با اقتصادی پویا و افزایش رفاه برای همه مردم را رقم بزند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره جذب نیرو در این وزارت‌خانه در سال ۹۴ خاطرنشان کرد: در وزارت دادگستری نیروهای مامور، قراردادی و خرید خدمت زیادی داشتیم که نیاز است ساماندهی شوند و البته جذب جزئی نیز داریم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه برای کنترل بازار و رونق کسب و کار با تحول نیروهای انسانی در ادارات تعزیرات گام برمی‌داریم، گفت: سازمان و ادارات تعزیرات در شهرهای مرزی کشور تقویت می‌شوند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب