امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7842 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برومند درمراسم تشییع پیکرمرتضی احمدی اعلام کرد؛

امروز من برای خودمان ناراحتم/ اگر اهل فرهنگ و هنر باشیم، خودمان در جهت اصلاح خود برمی‌آییم/ ای کاش کمی از میراث مرتضی احمدی نصیب ما شود

خبرایران: مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون گفت: من برای مرتضی احمدی ناراحت نیستم. بلکه برای خودمان ناراحتم. معتقدم اگر اهل فرهنگ و هنر باشیم، خودمان در جهت اصلاح خود برمی‌آییم. می‌دانم که ایشان همیشه از برد‌های پرسپولیس خیلی خوشحال می‌شد که همین‌جا جا دارد از جامعه فوتبال کشورمان نیز تشکر کنم.
امروز من برای خودمان ناراحتم/ اگر اهل فرهنگ و هنر باشیم، خودمان در جهت اصلاح خود برمی‌آییم/ ای کاش کمی از میراث مرتضی احمدی نصیب ما شود

به گزارش خبرنگار خبرایران، مراسم تشییع پیکر هنرمند فقید «مرتضی احمدی» با حضور مسولین هنری ، هنرمندان و ورزشکارانی چون ، بهزاد فراهانی ، داریوش اسدزاده، سعید داخ، افشین پیروانی، ایرج نوذری ، فرزاد حسنی، علیرضا جاویدنیا، صابر ابر، مهدی فقیه، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، منوچهر آذری، اردشیر رستمی، اکبر رحمتی، بهرنگ بقایی، جمشید مشایخی، رضا کیانیان، شمسی فضل‌الهی، عباس محبوب، محمود بصیری ، محمد شیری، حمید استیلی، سیامک اطلسی، بهروز بقایی، گیتی معینی، فرهاد بشارتی، محمد پنجعلی و هواداران باشگاه پرسپولیس و علاقه مندان هنردر تالار وحدت تهران برگزار و دراین مراسم مرضیه برومند طی سخنانی اظهارداشت: امروز روز حسرت و اندوه است به این خاطر که می‌خواهیم فرهنگ کشورمان را دفن کنیم که روز به روز در حال رنگ باختن است. رفتارهایی چون فرهنگ، اصالت، ادب، احساس مسئولیت، عشق به انسان، اعتماد به فرهنگ، وفاداری، تعصب به آنچه باید داشته باشیم، احترام به دیگران و احترام به حرفه و مردم روز به روز دربین ما کمرنگ‌تر می‌شود.

وی در ادامه گفت: من حسرت می‌خورم و امیدوارم بخش ناچیزی از این فرهنگ که با احمدی‌ها دفن می‌کنیم، نصیب ما شود. ایشان هنرمندی بود که هرگز لبخند از چهره‌اش محو نمی‌شد. هرگز چیزی از کسی یا مقامی طلب نکرد و محتاج کسی نشد. بی‌نیازی خصیصه بزرگی بود که در ایشان وجود داشت.

برومند عنوان داشت: همان‌طور که می‌دانید ایشان در جوانی همسر خود را از دست داده بود و بدون اینکه تجدید فراش کند سال‌های باقیمانده زندگی خود را در کنار فرزندانش سپری کرد. او کاملا بی‌حاشیه و سالم زندگی کرد و ۲۰ سال بود که سیگار را هم ترک کرده بود. تازه خمیده شده بود که از دنیا رفت. ای کاش کمی از میراث او هم نصیب ما شود.

کارگردان شهر موش‌ها گفت: من برای مرتضی احمدی ناراحت نیستم. بلکه برای خودمان ناراحتم. معتقدم اگر اهل فرهنگ و هنر باشیم، خودمان در جهت اصلاح خود برمی‌آییم. می‌دانم که ایشان همیشه از برد‌های پرسپولیس خیلی خوشحال می‌شد که همین‌جا جا دارد از جامعه فوتبال کشورمان نیز تشکر کنم.

بنا بر این گزارش، پس از تشییع پیکر زنده یاد مرتضی احمدی در محوطه باز تالار وحدت، حجت‌الاسلام دعایی بر پیکر این هنرمند فقید نماز به جا آورد و پیکر وی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب