خبر ایران :مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر، از افزایش میزان پاسخگویی به مشتریان این بانک خبر داد
به گزارش خبرایران محمودی با اشاره به مبنای شکل گیری سامانه نظارت مردمی در بانک شهراظهار کرد: این سامانه بر مبنای توسعه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و با هدف نظارت بیشتر مردم بر عملکرد بانک راه اندازی شد و از زمان شکل گیری تا کنون توانسته است ارتباط موثرو دو سویه ای با مردم، مشتریان و سهامداران داشته باشد.وی افزود: راه اندازی سامانه 8655 نقش موثری در سالم سازی محیط و پیشگیری از فسادهای مالی ،شفافیت مالی و پاسخگویی بیشتر به مشتریان در بانک شهر داشته است . مدیر امور نظارت و بازرسی بانک شهر تصریح کرد: از اردیبهشت ماه امسال تا کنون 84 هزار تماس به این سامانه گرفته شده است که 14هزار تماس در حوزه نظارت وبازرسی بوده است و 84 درصد معاونان و مدیران به موضوعات رسیدگی کرده اند.