امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7862 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح یادمان شهداء حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران

خبرایران : در آستانه سالروز شهادت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و همزمان با آغاز نوزدهمین سال فعالیت پست بانک ایران، یادمان شهداء حوزه مقاومت بسیج این بانک با حضور مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، فرمانده حوزه و تنی چند از مدیران ستادی افتتاح شد.
افتتاح یادمان شهداء حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران

به گزارش خبرایران، مهندس حسن‌زاده پس از افتتاح یادمان مذکور طی نشستی در محل دفتر بسیج ضمن تسلیت شهادت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان گفت: کار بسیار خوبی انجام شده است و شهداء و ایثارگران ذخائر انقلاب هستند و هیچ وقت تمام‌شدنی نیستند و یاد و خاطرات و رشادت‌های آنان همواره در ذهن ما باقی خواهد ماند.

وی افزود: این عزیزان بخاطر دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشتند و همه باید رهرو و ادامه‌دهنده راه آنان که همانا خدمت‌گذاری است باشیم.

حسن‌زاده تصریح کرد: بسیج می‌تواند الگوئی برای حفظ منافع مردم باشد تا دیگران نیز از آنان تأسی کنند چون همه ازبسیج به عنوان یک نهاد نمونه توقع دارند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران بیان داشت: باید تلاش کنیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانک و بسترهای پست و مخابرات و پرداخت تسهیلات خرد موجبات اشتغال‌زائی و رونق تولید در روستاها را فراهم نموده و به دنبال فقرزدائی و محرومیت‌زدائی باشیم.

همچنین حجت‌الاسلام آقائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پست بانک ایران در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید زین‌الدین، گزارشی از روند ایجاد و آماده‌سازی این یادمان ارائه کرد و اظهارداشت: به فرموده امام راحل(ره) "زنده‌ نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست" و لازم است که همه ما یاد و خاطره آنان را زنده نگهداشته و رهرو راستین آن عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: این یادمان با همکاری ادارات کل پشتیبانی، روابط عمومی، برنامه‌ریزی و بودجه و بهره‌وری و این حوزه ایجاد شده که جا دارد از همه کسانی که در این زمینه همکاری داشته‌اند تقدیر نمایم.

گفتنی است: در این یادمان لوازم شخصی کشف‌شده شهداء شامل؛ پوتین، قمقمه، فانوسخه، جوراب، دستکش، کوله‌پشتی، ماسک، سجاده نماز، پلاک و سایر وسایل و همچنین ادوات جنگی شامل؛ پوکه‌های خمپاره 60 و 120، مین ضدنفر، بی‌سیم پی. آر. سی، پوکه‌های آر. پی. جی و دیگر ادوات به نمایش درآمده و علاوه بر آن یادبودی از یکی از شهدای گمنام که قمقه‌ای پُر از آب است و ماه صفر سال 1392توسط قرارگاه جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و به این حوزه اهداء شده این یادمان به نمایش گذاشته شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب