امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7892 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تیلت 10اینچی MemoPad ایسوس آمیخته ای از هنر و فناوری+ تصویر

خبرایران: تبلت یکی از ابزارهای پرکاربرد و ضروری در دنیای فناوری امروز به شمار میرود و کاربران در هر گروه سنی و با هر نیازی به دنبال تبلت مناسب خود در میان مدلها و برندهای متنوع موجود در بازار هستند. به همین دلیل تمام شرکت های فعال در این زمینه برای تولید محصولات متناسب با نیاز کاربر به نکات مهمی باید توجه کنند. شرکت ایسوس همواره در مسیر توجه به نیازهای کاربران گام برداشته است.
تیلت 10اینچی MemoPad ایسوس آمیخته ای از هنر و فناوری+ تصویر

به گزارش خبرایران ،یکی از نکات مورد توجه کاربران در هنگام خرید یک تبلت صرف نظر از ظاهر و یا مشخصات سخت افزاری، ابعاد آن است. به همین منظور ایسوس در خانواده تبلتهای Memopad خود محصولات متنوعی را با ابعاد مختلف قرار داده است. Memopad 10 مدل ME103K یکی از تبلتهای 10 اینچی شرکت ایسوس است که با طراحی ساده و زیبا در کنار مشخصات سخت افزاری متنوع بسیار مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت.

این تبلت 10 اینچی به پردازنده Snapdragon چهارهسته ای و 1 گیگابایت حافظه مجهز شده است. شما علاوه بر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی به 5 گیگابایت فضای رایگان و بدون محدودیت زمانی توسط ASUS Webstorage نیز در اختیار خواهید داشت. Memopad 10  از نمایشگر 10.1 اینچی با پنل IPS با زاویه دید گسترده و پوشش ضد خش برخوردار است.

یکی از نکات متمایز محصولات ایسوس در مقایسه با سایر برندها پیاده سازی فناوری های نوین و انحصاری برای تامین خدمات بهتر و پیشرفته تر می باشد. یکی از فناوریهای به کار رفته در این تبلت فناوری صوتی Sonic Master است که صدای با کیفیت و واضحی را به گوش کاربر می رساند. از دیگر ویژگی های حائز اهمیت MemoPad 10 باتری پلیمری با حداکثر 9.5 ساعت طول عمر می باشد. بنابراین میتوانید مطمئن باشید که در هنگام جستجوی صفحات وب، تماشای فیلم و یا در اوج هیجان بازی شما را به هیچ وجه مایوس نخواهد کرد.

MemoPad 10 از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و همچنین رابط کاربری انحصاری ایسوس با نام ZenUI پشتیبانی میکند. این رابط کاربری محیطی دوستانه با امکانات متنوع را برای مدیریت وظایف روزانه و پیچیده کاربران فراهم میکند.60 کلمه: MemoPad 10  محصولی قابل توجه از شرکت ایسوس است. این تبلت 10 اینچی از سیستم عامل اندروید 4.4 پشتیبانی میکند و به یک پردازنده چهار هسته ای و 1 گیگابایت حافظه  و حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. طراحی زیبا، پوشش ضد خش نمایشگر و عمر طولانی باتری از ویژگیهای مهم این تبلت به شمار میرود.

80 کلمه: MemoPad 10  محصولی قابل توجه از خانواده تبلت های شرکت ایسوس است. این تبلت 10 اینچی از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 پشتیبانی میکند و از امکانات متعددی برخوردار است. MemoPad 10 به یک پردازنده چهار هسته ای Snapdragon و 1 گیگابایت حافظه  و حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. طراحی زیبا، رابط کاربری انحصاری ZenUI ایسوس، پوشش ضد خش نمایشگر و عمر طولانی باتری حداکثر تا 9.5 ساعت از ویژگیهای مهم این تبلت به شمار میرود.100 کلمه: MemoPad 10  محصولی قابل توجه از خانواده تبلت های شرکت ایسوس است. این تبلت 10 اینچی از سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 پشتیبانی میکند و از امکانات متعددی برخوردار است. MemoPad 10 به یک پردازنده چهار هسته ای Snapdragon و 1 گیگابایت حافظه  و حداکثر 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. طراحی زیبا، رابط کاربری انحصاری ZenUI ایسوس، پوشش ضد خش نمایشگر با پنل IPS و عمر طولانی باتری حداکثر تا 9.5 ساعت از ویژگیهای مهم این تبلت به شمار میرود. به علاوه این محصول ایسوس فناوری صوتی انحصاری SonicMaster را نیز برای تولید صدایی واضح و با کیفیت در اختیار دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب