امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7902 تاریخ انتشار: جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد؛

مرگ خاموش ۳ کارگر به دلیل استفاده از آبگرمکن غیراستاندارد

خبرایران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به دلیل استفاده از آبگرمکن غیراستاندارد سه نفر از کارگران یک مغازه میوه‌فروشی جان خود را از دست دادند.
مرگ خاموش ۳ کارگر به دلیل استفاده از آبگرمکن غیراستاندارد
به گزارش خبرایران، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره حادثه گازگرفتگی سه نفر اظهار داشت: در ساعت 8:27 دقیقه صبح امروز حادثه‌ گازگرفتگی در خیابان ظفر، کوچه لادن به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ایستگاه 89 به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در زیرزمین یک مغازه میوه‌فروشی آشپزخانه‌ای حدوداً 9 متری وجود داشته است که 3 نفر از کارگران این مغازه میوه‌فروشی در آنجا خوابیده بودند و به علت نبود وسایل گرمایشی آبگرمکن را روشن کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: متأسفانه این آبگرمکن معیوب بوده و دودکش آن نیز آکاردونی و بدون کلاهک H بسته شده بود.

ملکی بیان داشت: به دلیل استفاده از این آبگرمکن غیراستاندارد و بسته بودن تمام درها و پنجره‌ها گازهای مونوکسیدکربن منتشر می‌شود و متأسفانه هر 3 نفر از کارگران به تأیید اورژانس تهران جان خود را از دست دادند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب