امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7912 تاریخ انتشار: جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عزم قاطع بانک شهر در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا

خبر ایران: مدیر عامل بانک شهر با اشاره به عزم قاطع این بانک ، در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا اظهار کرد : امروز بانکداری با روش سنتی قابل ارائه نیست و از آنجا که مردم خواهان دریافت راحت تر و به روزتر خدمات بانکی هستند، بانک شهر نیز در صدد توسعه خدمات الکترونیکی بانکی است
عزم قاطع بانک شهر در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا
به گزارش خبر ایران دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد بانک طی چند ماه گذشته خاطر نشان کرد: از زمان راه اندازی سامانه 8655رضایتمندی مردم از عملکرد بانک ، به بیش از 50 درصد رسیده است . وی با تاکید بر اینکه مشتری مداری در اولویت اقدامات بانک است، تصریح کرد: در زمینه احترام مشتری نیز رضایتمندی شهروندان از 49درصد به 68درصد رسیده است که به طور حتم این میزان، نقطه مطلوب ما نیست و باید به بیش از 90 درصد افزایش یابد . پورزرندی افزود: با اقدامات انجام شده به سمت بانکداری روز دنیا حرکت کردیم که جوایزی نیز در این خصوص، از کشورهای بلژیک ، اسپانیا و ...، به بانک شهر تعلق گرفته است . وی با اشاره به موضوع افزایش سرمایه بانک شهر گفت: این بانک در یک سال گذشته یک بار افزایش سرمایه داشته است و در این مرحله نیز به سمت افزایش سرمایه 16000میلیارد ریالی حرکت می کند و در صورت تحقق، بین 5بانک برتر قرار می گیرد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب