امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7924 تاریخ انتشار: جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان؛

اختصاص بیش از شش هزار میلیارد ریال از اعتبارات بانک مسکن زنجان به مسکن مهر

خبرایران: مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان گفت : مجموع تسهیلاتی که این بانک به متقاضیان در قالب پروژه مسکن مهر پرداخت کرده است به شش هزارو 191 میلیارد و 550 میلیون ریال می رسد .
اختصاص بیش از شش هزار میلیارد ریال از اعتبارات بانک مسکن زنجان به مسکن مهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک مسکن،سلمان داشاد مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان با بیان این مطلب افزود : تعداد واحدهایی که در این چارچوب برای دریافت تسهیلات با آنها عقد قرارداد شده است به 47هزار و 400 واحد می رسد.وی اضافه کرد: از این تعداد 9هزار و 500 واحد مسکونی در روستاها از محل خط اعتباری تسهیلات مسکن مهر دریافت کرده اند.

داشاد افزود: برای آماده سازی هشت هزار واحد مسکونی نیز تسهیلات از همین محل پرداخت شده است.مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان خاطرنشان ساخت: برای نزدیک به 30هزار واحد مسکن مهر نیز در شهرهای این استان تسهیلات مورد نیاز پرداخت شده است.

وی یادآور شد: مجموع مبلغ قراردادهای منعقد شده برای مسکن مهر به شش هزار و 191میلیارد و 550 میلیون ریال می رسد.

در ادامه داشاد اظهارنمود : پیشرفت بسیاری از پروژه های این بانک به طور متوسط به بیش از 90درصد می رسد.مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: در بخش مسکن نیز تسهیلات به طور کامل به 20هزار و 118واحد تخصیص یافته و تقسیط شده و تقسیط تسهیلات برای 10هزار و 500واحد مسکن مهر دیگر نیز باقی مانده است.

وی اضافه کرد: درصورتی که این بانک بتواند براساس اهداف ترسیم شده در سال جاری تسهیلات هفت هزار واحد مسکونی را تقسیط کند، تا حداکثر نیمه نخست سال آینده تخصیص و تقسیط تمام اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز مسکن مهر این استان پایان می یابد.

داشاد به پروژه های متعدد اجرا شده با تسهیلات اعطایی این بانک در بخش مسکن استان زنجان اشاره و اظهار کرد: پروژه دو هزار و 244واحدی رضوان، 340واحدی عمران و توسعه، 146واحدی شرکت سرمایه گذاری مسکن مهر، یک هزار و 652واحدی مسکن مهر و چندین پروژه مربوط به تعاونی مسکن مهر از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: از مجموع تسهیلات پرداخت شده شش هزار و 191میلیارد و 550میلیون ریالی، شش هزار و 111میلیارد و 55میلیون ریال تاکنون به پروژه های مسکن مهر پرداخت شده است و مابقی حداکثر تا نیمه نخست سال آینده پرداخت می شود.

داشاد افزود: از محل خط اعتباری مسکن مهر به یک هزار و 370واحد مسکونی به مبلغ 241 میلیارد و 186میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: از محل منابع داخلی این بانک نیز به یک هزار و 932واحد مسکونی، 310میلیارد و 966میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تسهیلات اعطا شده به مسکن روستایی را برای هر واحد مسکونی 100میلیون ریال خواند و یادآور شد: در مجموع برای 9هزار و 500واحد مسکونی، 950میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک مسکن استان زنجان تاکید کرد :با توجه به اینکه از این پس از محل دریافت اقساط مسکن مهر واگذار شده، اعتبار مورد نیاز برای اعطای تسهیلات به پروژه هایی که پیش از این از طریق اداره کل راه و شهرسازی به بانک مسکن معرفی و در سامانه نیز ثبت نام کرده اند تامین شود؛بنابراین درصورت پرداخت به موقع اقساط واحدهای مسکونی مهر، جریان پرداخت تسهیلات به دوهزار و 920واحد دیگر سرعت بیشتری به خود می گیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب