امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 794 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اکبر عبدی؛

معراجی‌ها تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی است

خبرایران: بازیگر سه‌گانه «اخراجی‌ها» فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی دانست.
 معراجی‌ها تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی است

به گزارش خبرایران، اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: به تازگی بازی‌ام در «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شده و حدود ۸ روز آینده در شهرک دفاع مقدس مشغول به کار خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این فیلم کاراکتری به نام عیسی را بازی می‌کنم که رزمنده است و از طب گیاهی سر در می‌آورد. به لحاظ اجرایی و طراحی بازی می‌توان گفت این شخصیت برادر بزرگ بایرام «اخراجی‌ها» است. این فیلم فضایی سنگین‌تر از کارهای قبلی آقای ده‌نمکی دارد و موقعیت‌های کمیک در آن کمتر است. به لحاظ تاثیر در درام و اندازه نقش من مانند «رسوایی» و «اخراجی‌ها» جای کار ندارد اما تلاش می‌کنم جذابیت‌های لازم را داشته باشد.

عبدی درباره استقبال مخاطبان از فیلم جدید ده‌نمکی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم تجربه رو به جلویی برای این کارگردان محسوب شود. امیدوارم که فیلم مورد قبول مخاطبان واقع شود.

وی درباره حضور خود در سریال «پایتخت ۳» گفت: بعد از این فیلم کار من در سریال «پایتخت ۳» آغاز می‌شود. در آنجا قرار است نقش یک اوستای بنا را بازی کنم که با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شوند. هنوز تست گریم انجام نشده، همیشه با توجه به گریم و لباس شخصیت را پیدا و اجرا می‌کنم، در حال حاضر طراحی خاصی در ذهنم برای آن نقش ندارم.

اکبر عبدی بازی در فیلم‌های سینمایی «هنرپیشه»، «روز فرشته»، «مادر»، «اجاره نشین‌ها»، «مدرسه پیرمردها»، «ای ایران» و … را در کارنامه دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب