امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7950 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پيام وزير نفت به مناسبت سالروز تاسيس شركت ملي حفاري ايران؛

دروازه طلايي تحقق برنامه هاي صنعت نفت، از مسير صنعت حفاري مي گذرد

خبرایران : به مناسبت سالروز تاسيس شركت ملي حفاري ايران (اول ديماه) از سوي وزير نفت پيامي انتشار يافت.
دروازه طلايي تحقق برنامه هاي صنعت نفت، از مسير صنعت حفاري مي گذرد

به گزارش خبرایران از پايگاه اطلاع رساني وزارت نفت (MOP)، متن پيام بيژن زنگنه به اين شرح است:

خداوند منان را سپاسگزارم كه توفيقي ديگر را نصيب گردانيد تا سي و پنجمين سالگرد تاسيس شركت ملي حفاري ايران را در كنار همكاران سختكوش در اين شركت، گرامي داشته و نقش آفريني آنان را در سلسله افتخارات صنعت نفت كشور ارج بگذاريم.

صنعت حفاري يكي از فرآيندهاي اصلي در پروسه توليد از مخازن نفت و گاز است كه كشف، توسعه و بهره برداري از ميادين نفتي بدون آن غيرقابل تصور خواهد بود.

امروز دروازه طلايي تحقق برنامه هاي صنعت نفت كشور در حفظ و نگهداشت توليد، توسعه و ظرفيت سازي، از مسير صنعت حفاري مي گذرد. بنابراين، توجه به رشد و غناي اين صنعت راهبردي بسيار حائز اهميت است، از اينرو توسعه قابليتهاي اين صنعت مستلزم آموزش مستمر، توجه به مسائل فني، عملياتي، ايمني و تاكيد بر استفاده از فناوريهاي روز و تعامل مستمر و موثر با صاحبان فناوري در اين بخش است.

جاي بسي خوشحالي است كه اين شركت، پس از پشت سرگذاشتن مراحل مختلف توانسته است با اتخاذ سياستها و راهبردهاي اصولي و در سايه تلاش كاركنان، چشم انداز روشني را به منصه ظهور رساند.

شركت ملي حفاري ايران با توجه به تجارب اندوخته شده مي تواند بيش از گذشته در پاسخگويي به نيازهاي صنعت نفت كشور بويژه در ميادين مشترك موثر واقع شود.

اميدوارم روز به روز شاهد رشد و تعالي اين صنعت بالنده باشيم. از درگاه خداوند متال براي همه تلاشگران صنعت حفاري موفقيت و سربلندي آرزو مي كنم.

شركت ملي حفاري ايران اول ديماه سال ١٣٥٨ به فرمان امام خميني (ره) تاسيس شد، اين شركت يكي از شركتهاي بالادستي  مجموعه شركت ملي نفت ايران است كه حوزه ستادي آن در اهواز تمركز دارد و عمليات حفاري و خدمات فني و تخصصي اين صنعت را در بخش وسيعي از مناطق نفتخيز خشكي و دريايي كشور ارائه مي دهد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب