امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7962 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

خانه پدری قابلیت اصلاح و اکران عمومی ندارد

خبرایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس مصوبات هیأت دولت برای نمایش فیلم‌های سینمایی، قطعا فیلم‌هایی که دارای صحنه‌های خشونت‌بار باشد قابلیت اکران عمومی را ندارد.
 خانه پدری قابلیت اصلاح و اکران عمومی ندارد

به گزارش خبرایران، علی جنتی وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اکران فیلم «خانه پدری» گفت: این فیلم را دیده ام و شورای نظارت بر نمایش فیلم هم آن را تایید کرده با این حال نظر شخصی بنده این است که این فیلم به دلیل وجود برخی صحنه های خشونت بار قابل اکران عمومی نیست.

وی ادامه داد: براساس مصوبات هیئت دولت برای نمایش فیلم های سینمایی قطعا فیلم هایی که دارای صحنه های خشونت بار باشد قابلیت اکران عمومی را ندارد و بر همین اساس اعلام کردیم که فیلم "خانه پدری" نمی تواند اکران عمومی شود ولی در حد محدود آن هم به شکل خصوصی و با وجود شرایط ویژه، می تواند اکران شود.

جنتی گفت: "خانه پدری" به طور مثال در موزه سینما و برای افراد بالای ۱۶ سال امکان اکران دارد؛ اگر بخش اول فیلم و صحنه ای را که پدر دختر خود را با وضع فجیح زنده به گور می کند از فیلم حذف کنیم کل داستان از بین می رود از این رو فیلم قابل اکران عمومی نیست؛ و ممکن است در حد محدود اکران شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب