امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 7977 تاریخ انتشار: دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گروه «هنر و تجربه» در جشنواره فیلم فجر

خبرایران: هیئت انتخاب با توجه به تشکیل گروه «هنر و تجربه» در سینمای ایران پیشنهاد اضافه نمودن این بخش را ارائه کردند.
 گروه «هنر و تجربه» در جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرایران، هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر با توجه به تشکیل گروه «هنر و تجربه» در سینمای ایران و بر اساس فیلم‌های بازبینی شده و تشخیص تعداد قابل قبولی فیلم متناسب با رویکردهای این گروه، پیشنهاد اضافه نمودن این بخش را ارائه کردند. متعاقب این پیشنهاد در جلسه‌ای با حضور شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه توافق شد تا آثار پیشنهادی هیئت‌های انتخاب برای نمایش در این گروه در هر سه بخش نگاه نو، سودای سیمرغ و سینمای حقیقت مورد بازبینی و انتخاب شورای هنر و تجربه قرار گیرد.

پس از اعلام اسامی فیلم‌های منتخب سه بخش نگاه نو، سودای سیمرغ و سینما حقیقت اسامی حداکثر 11 فیلم منتخب از این سه بخش برای شرکت در بخش هنر و تجربه اعلام خواهد شد. در این جلسه نیز توافق شد به دو فیلم برگزیده بخش «هنر و تجربه» به انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه جوایزی اهدا شود.

جمال امید، هوشنگ گلمکانی، جعفر صانعی مقدم، ایرج تقی پور، شهرام مکری، محمدرضا فرجی، مجید مسچی، سیف الله صمدیان و امیرحسین علم الهدی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری «سینمای هنر و تجربه» هستند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب